فرمانده انتظامی خراسان شمالی گفت: مردی در فاروج، فرزند خود را به قتل رساند.

قتل پسر بچه ۷ ساله از سوی پدرش/ توضیحات پلیس

سلامت نیوز: فرمانده انتظامی خراسان شمالی گفت: مردی در فاروج، فرزند خود را به قتل رساند.

به گزارش سلامت نیوز، باشگاه خبرنگاران نوشت: سردار علیرضا مظاهری فرمانده انتظامی استان گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی برقتل فرزند در فاروج نیاز پلیسی در بیمارستان شهرستان فاروج، مشخص شد که پسربچه‌ای حدودا ۱۲ ساله از ناحیه گردن دچار جراحت شدید شده که مشخص شد وی به دست پدر معتادش مجروح شده است.

سردار مظاهری افزود:  متهم که به دلیل مصرف مواد مخدر صنعتی و اختلاف با همسرش دست به این اقدام زده بود با عملیات روانی ماموران راضی می‌شود که فرزندش را در قبال خروج ماموران آزاد کند.

او با اشاره به اینکه ماموران برای اینکه اتفاق ناگواری پیش نیاید در حال خروج از منزل بودند که ناگهان صدای فریاد پسربچه شنیده می‌شود، اظهار کرد: بلافاصله ماموران مجددا با هماهنگی قضائی در ورودی را شکسته و بعد از ورود به منزل با پیکر خون آلود پدر و پسربچه روبرو می‌شوند.

فرمانده انتظامی استان گفت: با توجه به اینکه هردو مجروح زنده بودند بلافاصله توسط عوامل امدادی به بیمارستان انتقال شده که پسر بچه ۷ ساله در حین انتقال به بیمارستان جان باخت.

سردار مظاهری افزود: حال عمومی فرزند دیگر این فرد مساعد بوده و خود متهم نیز که خود را با چاقو از ناحیه شکم مجروح کرده بود در حال مداواست که به محض بهتر شدن حال وی، به مراجع قضائی معرفی خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha