ممکن است که اسناد امبولانس های خریداری شده در سال جاری و خصوصا در یکماه اخیر را در مراکز درمانی کشور جهت رویت نام شرکت کنندگان در مناقصه ها به رویت بیمه شدگان محترم برسانید؟ تا دریابیم برای اجرای یک مناقصه رقابتی چه زحماتی کشیده اید؟

تامین اجتماعی اسناد خرید آمبولانس را منتشر کند

سلامت نیوز:مهدی اسفندیار فعال رسانه ای حوزه سلامت با زرج چند سوال در کانال تلگرامی خود خواستار پاسخگویی مسئولین سازمان تامین اجتماعی در راستای شعار شفاف سازی و صیانت از حقوق بیمه شدگان و بازنشستگان و حق الناس شد.


۱_ آیا در سازمان شما، خریدهای امبولانس به شکل مناقصه و با حضور تنها یک شرکت انهم نه تولید کننده بلکه واسطه در سال جاری امکان پذیر است؟!


۲_ ممکن است که اسناد امبولانس های خریداری شده در سال جاری و خصوصا در یکماه اخیر را در مراکز درمانی کشور جهت رویت نام شرکت کنندگان در مناقصه ها به رویت بیمه شدگان محترم برسانید؟ تا دریابیم برای اجرای یک مناقصه رقابتی چه زحماتی کشیده اید؟

۳_ آقای سالاری ، اگر قیدی در شرایط مناقصه اضافه شود، مثلا به شرط تامین یا سپردن ضمانت برای تامین یا ساخت آمبولانس تبدیل شود به شرط موجودی؟! در این صورت چه اتفاقی در رقابت بین شرکت ها رخ خواهد؟


۴_ جسارتا عجالتا بفرمایید اعضای محترم هیئت مدیره؛ آقایان سرخو؛ لطفی؛ حیدری و خاصه ، جناب آقای دکتر مهدوی عادلی ریاست محترم هیئت مدیره و خصوصا و علی الخصوص جناب آقای دکتر "محمدعلی همتی" که سابقا معاونت درمان را در اختیار داشتند، گزارشی از نتایج مناقصات مربوط به آمبولانس و چگونگی تنظیم آیین نامه و ضوابط و شرایط آن که منجر به تنوع حضور آمبولانس سازان و رقابت جدی و تنگاتنک بین شرکت های مختلف شده است، تقدیم بیمه شدگان کنند.

از حاج آقا احمدی مدیرکل محترم بازرسی و دستگاه معظم حراست سازمان تامین اجتماعی که از شدت دقت و وسواس حتی رونوشت مرخصی بدون حقوق کارکنان را نیز جهت اشراف کامل و نظارت بر شفافیت دریافت می دارند، بابت همه ی توجهاتشان به امور نظارتی سازمان تشکر وافر داریم.

منتطر پاسخگویی آقایان هستیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha