شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۰
کد خبر: 288967

ریزش مو به دلایل مختلف اتفاق می‌افتد. از جمله این دلایل می توان به استرس، مشکلاتی مانند تیروئید، قارچ سر، چربی و خشکی پوست سر و... اشاره کرد.

این جوشانده ضد ریزش مو را امتحان کنید

سلامت نیوز:ریزش مو به دلایل مختلف اتفاق می‌افتد. از جمله این دلایل می توان به استرس، مشکلاتی مانند تیروئید، قارچ سر، چربی و خشکی پوست سر و... اشاره کرد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه خراسان ، از این رو روش‌های درمانی گیاهی و شیمیایی برای جلوگیری و همچنین رویش مجدد وجود دارد. ابتدا بهتر است که شما پس از مشاهده ریزش غیرطبیعی موی خود آزمایش انجام دهید و اگر هیچ‌گونه مشکلی وجود نداشت با استفاده از روش‌های درمانی گیاهی سعی به رفع ریزش موهای خود کنید. 

 

امروز در ستون بانوان می‌خواهیم یکی از روش‌های گیاهی را که درست کردن جوشانده است آموزش بدهیم.رزماری گیاهی با خواص بسیار اعجاب انگیز است. این گیاه باعث جلوگیری از ریزش مو، رویش مجدد مو، افزایش ضخامت مو، افزایش سرعت رشد مو، کمک به درمان ریزش موی ارثی و... می‌شود.
رزماری یکی از گیاهان مورد استفاده در این جوشانده است. گیاه دیگر در ترکیب این جوشانده مورد است که خواصی مشابه رزماری دارد.
مواد مورد نیاز برای جوشانده
یک قاشق غذاخوری رزماری به اضافه یک قاشق غذاخوری برگ مورد و دو لیوان آب.ابتدا رزماری و مورد را با دو لیوان آب مخلوط کنید و بجوشانید و در نهایت اجازه دهید جوشانده سرد شود و سپس از صافی رد کنید و داخل آبپاش بریزید. می توانید جوشانده را کف سر اسپری کنید.
 نکته
جوشانده مد نظر تا دو روز قابل استفاده است و بعد از آن خواصش را از دست می‌دهد.
اگر بعد از استفاده خارش یا سردرد به سراغتان آمد سرتان را آبکشی کنید.
استفاده از این جوشانده دو تا سه بار در هفته کافی است.
ماندگاری زیاد جوشانده روی سرممکن است امکان سردرد را افزایش ‌دهد.
استفاده از این ترکیب برای خانم‌های باردار ممنوع است.
 

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha