چهارشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۶

درگیری سرآشپز و کارگر رستوران در بازار تهران با قتل پایان یافت.

قتل در رستوران بازار‌

سلامت نیوز: درگیری سرآشپز و کارگر رستوران در بازار تهران با قتل پایان یافت.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایران، ساعت ۵:۳۰ عصر یکشنبه گذشته مأموران کلانتری ۱۱۳ بازار در تماس با بازپرس کشیک قتل پایتخت از وقوع جنایتی در یکی از رستوران‌های منطقه بازار خبر دادند.
با اعلام این خبر بازپرس و تیم بررسی صحنه جرم راهی محل جنایت در بازار تهران شدند. با حضور در محل مشخص شد که کارگر ۴۳ ساله رستوران عامل این جنایت است.
به دستور بازپرس دشتبان از شعبه دهم دادسرای امور جنایی تهران، مرد جوان بازداشت و جسد مقتول ۳۰ ساله به پزشکی قانونی منتقل شد.
متهم در بازجویی‌ها ضمن اعتراف به قتل گفت: من سه ماه قبل در این رستوران مشغول به‌ کار شدم. از کارم راضی بودم تا اینکه یک ماه پیش این مرد به‌عنوان سرآشپز رستوران مشغول کار شد او مافوق من بود و در این مدت مدام دستور می‌داد و امر و نهی می‌کرد. در واقع دستور نمی‌داد زورگویی می‌کرد دیگر خسته شده بودم امروز هم سر ظرف شستن بحثمان شد. می‌گفت چرا ظرف‌ها را نشستی. عصبانی شدم و چاقویی را که در آشپزخانه بود برداشتم. او را تهدید کردم که اگر دست از سرم برندارد می‌کشمش. داخل آشپزخانه درگیر شدیم و کار به داخل سالن رستوران کشید و آنجا بود که زدمش. خیلی ترسیده بودم پا به فرار گذاشتم اما مأمور پلیس در خیابان مرا دید و دستگیر شدم.
بدین ترتیب متهم برای تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.‌

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha