شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰
کد خبر: 289260

التهاب نوعی عملکرد دفاعی در بدن است. در واقع تلاش بدن برای محافظت از خود برای حذف محرک های مضر و شروع روند بهبودی است. عفونت، زخم ها و هرگونه آسیب بافتی بدون پاسخ های التهابی بهبود نمی یابد البته التهاب همیشه به معنی وجود عفونت نیست.

نوشیدنی که درد زانو را کاهش می دهد

سلامت نیوز:التهاب نوعی عملکرد دفاعی در بدن است. در واقع تلاش بدن برای محافظت از خود برای حذف محرک های مضر و شروع روند بهبودی است. عفونت، زخم ها و هرگونه آسیب بافتی بدون پاسخ های التهابی بهبود نمی یابد البته التهاب همیشه به معنی وجود عفونت نیست.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه خراسان ،اختلالی که از بین نرود معمولاً یک بیماری خود ایمنی نامیده می شود. کمبود ویتامین ها اغلب باعث التهاب می شود، به خصوص وقتی بدن فاقد کلسیم بروملین، منیزیم و آهن باشد.

اسموتی زیر به منظور کاهش التهاب مزمن و تأمین مواد غذایی کافی برای کمک به درمان آسان تر بیماری قرار داده شده است. 

 آناناس

مؤلفه آناناس که در بیماری های مفاصل مؤثر است ، بروملین است.یکی دیگر از ویژگی های مهم آناناس این است که سرشار از ویتامین C ، منگنز ، مس ، فیبر و ویتامین B است. 

دارچین

دارچین یک ادویه خوش طعم است و به بهبود گردش خون که می تواند با التهاب مسدود شود، کمک می کند وهمچنین در درمان اختلالات مفاصل بسیار استفاده می شود. در بعضی موارد ، آرتروز می تواند باعث التهاب و درد مزمن شود.

  جو دوسر

غلات کامل مانند جو دوسر، نشاسته مقاوم است و التهاب را کاهش می دهد.بلغورجو دوسر همچنین در یک وعده می تواند سرشار از آهن باشد که به رفع کمبود آهن ، یکی از دلایل عمده درد مفاصل کمک می کند.

 مواد لازم

 آناناس: 2 تکه

جو دوسر:

یک فنجان آب:

2 فنجانآب پرتقال:

  یک لیوانچوب دارچین:

یک تکهعسل طبیعی:

یک قاشق چای خوری روش تهیه

آب و بلغور جو دوسر را درون یک قابلمه بریزید و طبق دستورالعمل روی بسته ،آن را بپزید.بگذارید بلغور جو دوسر خنک شود.آب پرتقال  جو دوسر پخته شده سرد ، دارچین ، آناناس و عسل را در مخلوط کن بریزید تا نرم شود.اگر بافت سبک تری می خواهید ، آب اضافه کنید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha