رئیس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور پایتخت، از واژگونی یک دستگاه آمبولانس به علت سرعت زیاد خبر داد و گفت: این حادثه مصدومی نداشت.

واژگونی یک دستگاه آمبولانس در خیابان طالقانی

سلامت نیوز:رئیس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور پایتخت، از واژگونی یک دستگاه آمبولانس به علت سرعت زیاد خبر داد و گفت: این حادثه مصدومی نداشت.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایلنا، سرهنگ "محمد رازقی" گفت: ساعت ۱۰:۳۵ دقایقی پیش  در مسیر خیابان طالقانی قبل از پل حافظ(منطقه۶) یک دستگاه آمبولانس بخش خصوصی  که در این مسیر در حال حرکت بوده ناگهان واژگون می شود.


رئیس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور پایتخت عنوان کرد: پس از اطلاع از وقوع حادثه جانشین منطقه ۶ پلیس راهور پایتخت جناب سرهنگ ابراهیمی در محل حاضر شدند و نسبت به بررسی علل و عوامل این تصادف پرداخت.


وی گفت : این آمبولانس به قصد اعزام به ماموریت  بیمارستان مسیح دانشوری بوده که در راه و به پهلوی راست واژگون گردیده است.
این مقام انظامی تصریح کرد: خوشبختانه در این آمبولانس بیماری حضور نداشته و فقط راننده و سرنشین در آن حضور داشتند که به هیچ یک آسیبی نرسیده است.
رازقی در خصوص علت این تصادف، گفت: علت واژگونی سرعت زیاد و عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه می باشد.


رازقی از رانندگان خواست در هنگام رانندگی باسرعت مطمئن حرکت کنند و تمام توجه خود را به رانندگی معطوف دارند و از حرکاتی که باعث شود توجه آنها از رانندگی پرت شود خودداری کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha