ماکارونی و پاستا یکی از صدها نوع غذایی است که از کشورهای دیگر به کشور ما وارد شده و البته بعد از مدت کمی عاشقان فراوانی نیز پیدا کرده است، در این جا می‌خواهیم به شما بانوان پیشنهاد استفاده از این غذای خوشمزه را بدهیم تا در مدت باقی مانده بتوانید کمی از وزن اضافه تان را کم کنید.

با پاستا هم می توان رژیم گرفت؟

سلامت نیوز:ماکارونی و پاستا یکی از صدها نوع غذایی است که از کشورهای دیگر به کشور ما وارد شده و البته بعد از مدت کمی عاشقان فراوانی نیز پیدا کرده است، در این جا می‌خواهیم به شما بانوان پیشنهاد استفاده از این  غذای خوشمزه را بدهیم تا در مدت باقی مانده بتوانید کمی از وزن اضافه تان را کم کنید.

 

قسمتی از یک رژیم خوب

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه خراسان ، پاستا به علت داشتن غلات و فیبر کافی که گروه اصلی مواد لازم برای بدن را شامل می‌شود، برای سلامت مفید است. این غذا می‌تواند منبع انرژی برای انجام کارهای روزانه‌تان باشد. همچنین ماکارونی به حل مشکلات معده نیز کمک می کند.

 کمتر گرسنه می‌شویم

ماکارونی و پاستا به علت داشتن فیبر بالا به سیر نگه‌داشتن شما کمک می‌کند و سبب می  شود کمتر گرسنه شوید.با یک بشقاب غذای ایتالیایی شامل ماکارونی گوش‌ماهی، بروکلی و فلفل سبز، علاوه بر خوردن یک غذای سالم در طولانی مدت سیر می‌مانید.

کم خرج و خوشمزه

ماکارونی و پاستا یکی از غذاهای ارزان و مقرون به صرفه است که با هر ترکیبی می‌شود آن را تهیه کرد و طعمش با انواع سبزیجات نیز عالی خواهد شد پس اگر مهمانی دارید پاستادر بعضی مواقع  می تواند جایگزین مناسب پلو خورشت، کباب و غذاهای تکراری و همیشگی شما باشد. 

آسان و راحت

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های پاستا پخت راحت و آسان آن است،  اگر کارمند هستید و وقت زیادی برای پختن غذا ندارید به شما توصیه می‌کنم پاستا و ماکارونی را جزو برنامه غذایی هفتگی خودتان بگذارید و طعم های جدید را در غذا تجربه کنید. 

تنوع داشته باش

اگر به دنبال تنوع در پخت غذا هستید، پاستا هزاران نوع دستور پخت دارد. ترکیب این غذا با انواع  ادویه، سبزیجات و مواد غذایی دیگر  مثل  تن ماهی، بادمجان، کدو، فلفل سبز، تخم مرغ، گوجه فرنگی، اسفناج، پنیر، زیتون و ذرت را می‌توانید امتحان کنید و از بازی طعم و مزه‌ها لذت ببرید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha