مدیرکل مدیریت بحران استانداری اردبیل گفت: پس از وقوع زلزله بامداد یکشنبه ۲۷ نفر در اردبیل به خاطر هراس و استرس ناشی از زلزله به بیمارستان مراجعه کرده و تحت معاینه و مراقبت‌ قرار گرفتند.

ترس از زلزله در اردبیل۲۷نفر را راهی بیمارستان کرد

سلامت نیوز: مدیرکل مدیریت بحران استانداری اردبیل گفت: پس از وقوع زلزله بامداد یکشنبه ۲۷ نفر در اردبیل به خاطر هراس و استرس ناشی از زلزله به بیمارستان مراجعه کرده و تحت معاینه و مراقبت‌ قرار گرفتند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایرنا، زلزله‌ای به بزرگی ۴.۴ ریشتر ساعت یک و ۱۵ دقیقه و ۴۱ ثانیه روز یکشنبه اردبیل و سرعین را لرزاند.

فرهاد عبدالعلی‌پور روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بجز ترکیدگی داخلی برخی از ساختمان‌ها هیچ خسارتی تاکنون از گزارش نشده است.

وی بیان کرد: ماموران هلال احمر ،اورژانس ،آتش‌نشانی و مدیریت بحران در همان لحظه وقوع زلزله در حالت آماده‌باش بوده و تیم ارزیابی به برخی مناطق روستایی اعزام شد.

موسسه ژئوفیزیک وابسته به دانشگاه تهران کانون این زلزله را هفت کیلومتری شهر سرعین و ۱۲ کیلومتری اردبیل و در عمق ۶ کیلومتری زمین اعلام کرد.

این زلزله در شهرستان‌های اردبیل ، سرعین و نیر موجب وحشت مردم شده و برخی از شهروندان منازل خود را ترک کرده و به بیرون آمدند.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha