یکشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۳

دختر جوان که به طرفداری از مادرش در یک درگیری پدرش را با چاقو کشته بود با رضایت خواهر و برادرانش از جنبه عمومی جرم محاکمه شد.

شرطی برای رضایت به خواهر

سلامت نیوز: دختر جوان که به طرفداری از مادرش در یک درگیری پدرش را با چاقو کشته بود با رضایت خواهر و برادرانش از جنبه عمومی جرم محاکمه شد.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایران، اسفند سال 95 بود که این جنایت خانوادگی در یکی از خانه‌های جنوب پایتخت رقم خورد. وقتی موضوع قتل پدر 70 ساله خانواده به پلیس اعلام شد مأموران راهی محل شده و دختر جوان را در حالی که با ضربه‌های کارد پدرش را به قتل رسانده بود دستگیر کردند.
وی در بازجویی‌ها گفت: امروز برای خرید به بازار رفته بودم که مادرم زنگ زد و گفت پدرت بشدت مرا کتک زده است هر چه زودتر به خانه بیا و به دادم برس. با عجله به خانه برگشتم پدرم در حال کتک زدن مادرم بود. به او اعتراض کردم که مرا هم کتک زد و از خانه بیرون کرد. خیلی عصبانی شده بودم بی‌اختیار با چاقویی که در میان خریدهایم بود پدرم را زدم. نمی‌خواستم او را بکشم فقط می‌خواستم از خودم و مادرم دفاع کنم.بدین ترتیب دختر جوان بازداشت شد و سرانجام صبح دیروز در شعبه دوم دادگاه کیفری پای میز محاکمه قرار گرفت. وی گفت: پدرم مرد بداخلاقی بود و مدام ما را کتک می‌زد آن روز کنترلم را از دست دادم و دست به این خطای بزرگ زدم.
این متهم در حالی محاکمه شد که خواهر و برادرهایش با گرفتن امضا از وی مبنی بر اینکه تا آخر عمرش هرگز با آنها روبه رو نشود به وی رضایت داده و از قصاص خواهرشان چشم پوشی کردند.
پس‌از این گذشت قضات متهم را از جنبه عمومی جرم محاکمه کرده و بزودی حکمش صادر خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha