رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری یک پرستار قلابی سارق منازل تهرانپارس که با بیهوش کردن قربانیان خود از آنها سرقت می‌کرد، خبر داد.

دستگیری پرستار قلابی که با بیهوش کردن قربانیان اموال آنها را سرقت می‌کرد

سلامت نیوز:رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری یک پرستار قلابی سارق منازل تهرانپارس که با بیهوش کردن قربانیان خود از آنها سرقت می‌کرد، خبر داد.


به گزارش سلامت نیوز، باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: سرهنگ کارآگاه مرتضی نثاری، رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: دهم دی ماه سال جاری پرونده‌ای به دادخواهی یکی از شهروندان توسط کلانتری ۱۲۶ تهرانپارس به پایگاه چهارم پلیس آگاهی واصل و تحت پیگیری کارآگاهان این پایگاه قرار گرفت.

نثاری در ادامه بیان داشت: شاکی پس از حضور در پایگاه چهارم عنوان داشت حدود ۱۰ روز پیش با توجه به تنهایی، کهولت سن و ناتوانی در اجرای امورات شخصی خود در شبکه مجازی جهت استخدام پرستار یک آگهی درج کردم و چند نفری با من تماس گرفتند که به توافق نرسیدیم و نهایتاً یک نفر خانم هفتم دی ماه طی تماسی که داشتند درموارد اولیه به توافق رسیدیم و قرار شد فردا بعداز ظهر به منزل من مراجعه و شروع به کار کند.

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ بیان داشت: شاکی در ادامه به کارآگاهان گفت: در زمان مقرر دو نفر خانم که یکی از آن‌ها حدود ۲۰ ساله و دیگری حدود ۳۰ ساله به منزلم مراجعه که خود را سهیلا و سمیرا معرفی کردند. سهیلا خود را به عنوان پرستار معرفی نمود و علت حضور همراه را از ایشان سوال کردم که بیان داشت دختر خاله اش هست و از شهرستان آمده و فردا به شهرستان بر می‌گردد.

شاکی ادامه داد: سهیلا با رضایت من شروع به کار کرد و با انجام کارهایی اعتماد من را جلب کرده که پس از خوردن شام در میان صحبت‌های خود در خصوص محل نگهداری طلا و وجه نقد سوالاتی را از من پرسید و من هم از روی سادگی و بی خبری از هدف آن‌ها این اطلاعات را در اختیارشان قرار دادم و پس از اتمام کارهای روزانه آن‌ها در اتاق مخصوص پرستار رفته و من در اتاق خود خوابیدم و صبح که بیدار شدم مشاهده کردم که زودتر از من بیدار شدند و وسایل صبحانه را آماده کرده اند پس از صرف صبحانه لیوانی که داخل آن یک دمنوش بوده به من داده و خودشان چای ساده خوردند. من ده دقیقه پس از خوردن چای بی هوش شدم و دیگر چیزی نفهمیدم زمانی که به هوش آمدم مشاهده کردم که آن دو نفر با کارتنی که در دست دارند از منزلم خارج شدند و من به خیابان رفتم ودیدم که با یک دستگاه پراید از محل متواری شدند.

سرهنگ نثاری افزود:کارآگاهان پس از اظهارات شاکی و بررسی محل سرقت اقدام به بازبینی فیلم‌های ضبط شده توسط دوربین‌های مداربسته کردند و موفق شدند تصاویر سارقان و شماره پلاک خودروی پراید را استخراج کنند.

وی ادامه داد: استعلام پلاک خودروی پراید و پس از هماهنگی قضایی مالک خودرو در این پایگاه حاضر و در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد راننده تاکسی اینترنتی است و سارقین را با توجه به درخواست دریافتی به مقصد خیابان دماوند برده است و هیچ اطلاعات دیگری از سارقین ندارد.

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: از شرکت مسافربری اینترنتی مربوطه در خصوص تمامی سفرهای درخواستی استعلام که بیشترین سفرها در محدوده میدان امام حسین و خیابان‌های اطراف بوده و با توجه به آدرس به دست آمده اکیپی از کارآگاهان این پایگاه به موقعیت اعزام و در تحقیقات میدانی به عمل آمده هر دو متهم شناسایی و در تاریخ شانزدهم بهمن ماه دستگیر و به پایگاه چهارم منتقل می‌گردند.

سرهنگ نثاری گفت: متهمین در تحقیقات اولیه منکر سرقت شده، ولی با توجه به ارائه مدارک و مستندات توسط کارآگاهان به بزه انتسابی اعتراف و سهیلا بیان داشت موضوع سرقت را با خواهرم در میان گذاشتم و نقشه سرقت را طراحی و با برنامه قبلی با شاکی تماس گرفتم و پس از مراجعه به منزل شاکی اموال با ارزش وی را سرقت کردیم و در منزل پدرم مخفی نمودیم.

سرهنگ نثاری در پایان گفت: با توجه به تکمیل تحقیقات پرونده و اعتراف صریح متهمین به بزه انتسابی و کشف اموال مسروقه به دستور مقام قضایی هر دو متهم طی قرار قانونی روانه زندان شدند.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha