دیرعامل سازمان تامین اجتماعی می‌گوید تا هفته آینده بدهی این سازمان به مراکز درمانی به طور کامل تسویه خواهد شد.

بدهی‌ تامین اجتماعی به مراکز درمانی صفر می‌شود

سلامت نیوز:مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی می‌گوید تا هفته آینده بدهی این سازمان به مراکز درمانی به طور کامل تسویه خواهد شد.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از  ایسنا، مصطفی سالاری در نشست هیات نمایندگان اتاق بازرگانی ایران اعلام کرد: براساس برآوردهایی که از وضعیت بدهی سازمان به مراکز درمانی صورت گرفته بود ما در اسفندماه سال قبل ۴۶ هزار میلیارد تومان بدهی انباشته شده داشتیم که خوشبختانه این عدد کاهش یافت و انتظار داریم پیش از پایان سال و احتمالا ظرف هفته آینده این بدهی به طور کامل صفر شود.


به گفته وی اخیرا دولت برای برطرف کردن مشکل در این زمینه ۵۰۰۰ میلیارد تومان منبع اعتباری در نظر گرفته که سرانجام از سوی سازمان برنامه و بودجه برای اجرا ابلاغ شده است.


مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی همچنین اعلام کرد: آخرین برآوردها از وضعیت بدهی‌های سازمان تامین اجتماعی نشان می‌دهد که بدهی به بخش خصوصی تا شهریورماه امسال پرداخت شده و تلاش می‌شود بدهی‌های سازمان به بانک‌ها نیز کاهش یابد.


سالاری خاطر نشان کرد: هرچند بدنه سازمان تامین اجتماعی دولتی است اما قطعا مشکلات بخش خصوصی نیز به آن سرایت می‌کند از این‌رو تلاش این است که با به وجود آوردن یک همکاری و همراهی یک جانبه برای مشکلات این عرصه راه‌حل‌های مناسب در نظر گرفته شود.

  

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha