سلامت نیوز : سرپرست معاونت اجتماعی وزارت رفاه با اشاره به اینكه از سوی وزارت بهداشت فهرست داروهای گیاهی برای پوشش بیمه‌ای به شورای عالی بیمه رسیده است، گفت: پس از بررسی‌های لازم برخی از داروهای گیاهی تحت پوشش بیمه قرار خواهند گرفت.

صمدالله فیروزی در گفت‌وگو با فارس  اظهار داشت: هرگونه تصمیمی كه از سوی دولت برای ادامه كار سازمان‌های زیرمجموعه وزارت رفاه از جمله بهزیستی و بیمه‌ها صورت گیرد بدون كمترین تغییر از سوی مدیران انجام خواهد شد.

وی تصریح كرد: كارشناسان در حوزه بهداشت و درمان در خصوص جابجایی بهزیستی به وزارت بهداشت باید تمامی جوانب را در نظر بگیرند چرا كه در گذشته بهزیستی نتوانسته است در وزارت بهداشت موفق باشد.

فیروزی به فعالیت‌های وزارت رفاه در دولت‌های نهم و دهم در حوزه سازمان بهزیستی اشاره كرد و گفت: احداث و ساخت هزاران واحد مسكونی، افزایش مستمری توانبخشی و همچنین افزایش خدمات حمایتی و درمانی منجر شده است خدمات قابل توجهی به جامعه هدف سازمان داده شود.

سرپرست معاونت اجتماعی وزارت رفاه ادامه داد: هم‌اكنون در شورای عالی بیمه لیست جدید داروهای خارجی و ایرانی جهت پوشش بیمه‌ای در حال بررسی است و پس از مدتی از سوی این شورا اعلام خواهد شد.

وی تصریح كرد: موضوع دیگری كه در شورای عالی بیمه مورد بررسی قرار دارد بحث پوشش بیمه‌ای داروهای گیاهی است كه در این خصوص نیز وزارت بهداشت لیستی را تهیه و به شورای عالی بیمه ارسال كرده است كه این شورا در حال بررسی این داروها است و به زودی برخی از این داروها تحت پوشش بیمه قرار خواهد گرفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha