سلامت نیوز : یك پروفسور معروف انگلیسی ادعا كرد داروی اكسیر جوانی كه روند پیری را بسیار كند و آرام می‌كند ظرف 10 سال آینده به بازار خواهد آمد.

به گزارش  ایسنا، پروفسور لیندا پارتریج، كارشناس ژنتیك پیری در دانشگاه كالج لندن در این باره گفت: دانش پزشكی آنقدر با سرعت در حال پیشرفت و رشد است كه به زودی امكان جلوگیری از بسیاری از بیماریهای ناشی از سالخوردگی و افزایش سن فراهم خواهد شد.

برهمین اساس ما خواهیم توانست كه با خوردن یك قرص در روز از سنین میانسالی عاری از تمام بیماری‌های ذهنی و جسمی به سوی مرحله پیری برویم و در سنین بالا از امراضی چون آلزایمر و بیماریهای قلبی در امان بمانیم.

وی افزود: برخی از مطالعات حتی نشان می‌دهند كه پوست و مو می‌توانند توانایی و فعالیت دوران جوانی خود را دوباره بدست آورند.

به گزارش روزنامه دیلی میل، دكتر پارتریج همچنین خاطرنشان كرد: با توجه به رشد دانش پزشكی بشر اگر تا 10 سال آینده چنین دارویی تولید نشود، تعجب خواهم كرد. دارویی كه حداقل عوارض جانبی را داشته باشد و شما را مدت زمان بیشتری سلامت نگه دارد.

به گزارش ایسنا، پیش‌بینی این متخصص انگلیسی اگر ممكن است غیرمعمول و دست نیافتنی به نظر برسد اما وی در واقع مجموعه‌ای از مطالعات قابل استناد و معتبر را از سراسر جهان جمع‌آوری كرده است كه همگی این ادعا را تایید و حمایت می‌كنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha