در حالی که اخیرا از یک طرف سیل برخی مناطق کشور را فرا گرفته و گوشه ای دیگر از کشور نیز درگیر زلزله است همچنین کشور با مشکل جدی ویروس کرونا نیز درگیر است اما بزرگترین سازمان امداد و نجات کشور بعد از بازداشت ریاست این سازمان به اتهام تخلف‌های مالی، همچنان بدون وجود رییس به کار خود ادامه می دهد.

کشور درگیر بحران/هلال احمر همچنان بدون رئیس

سلامت نیوز:در حالی که اخیرا از یک طرف سیل برخی مناطق کشور را فرا گرفته و گوشه ای دیگر از کشور نیز درگیر زلزله است همچنین کشور با مشکل جدی ویروس کرونا نیز درگیر است اما بزرگترین سازمان امداد و نجات کشور بعد از بازداشت ریاست این سازمان به اتهام تخلف‌های مالی، همچنان بدون وجود رییس به کار خود ادامه می دهد.

به گزارش سلامت نیوز زمان زیادی از سیل در استان های سیستان و بلوچستان،هرمزگان ، لرستان، چهارمحال و بختیاری، استان ایلام، استان همدان و نیز وقوع زلزله در در آذربایجان غربی نمی گذرد اما با وجود این مشخص نیست این سازمان بدون رییس چطور به کمک رسانی به مردم آسیب دیده از سیل و زلزله می پردازد. وضعیت اسکان اضطراری مردم گرفتار از سیل و زلزله در شرایطی که توجه کل کشور به سمت بیماری کرونا است به چه صورتی است؟

آیا اقلام مورد نیاز آنها به موقع تامین می شود؟ در هوایی که همچنان سرد است چطور مایحتاج آنها تامین می شود؟ بیم آن می رود که در سایه عدم تعیین ریاست این سازمان، سازمان دچار هرج و مرج در بودجه شده و ادامه اداره این سازمان را با مشکلات جدی مواجه سازد.

همچنین مشخص نیست که آیا در سوله های این سازمان به درستی برای مواقع بحران، کالاهای ضروری انبار شده است یا خیر. آیا وقت آن نرسیده که ریاست این سازمان عریض و طویل در این وضعیت بحرانی کشور مشخص شود؟آیادر این کشور یک نفر پیدا نمیشود که مورد تائید رئیس جمهور باشد برای ریاست این سازمان یا اینکه این موضوع جزو اولویت های دولت نیست؟

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha