سلامت نیوز : عضو مركز تحقیقات پوست دانشگاه علوم‌پزشكی شهید بهشتی گفت: بسیاری از بیماری‌های پوستی صعب‌العلاج هستند و نیاز به درمان دارند؛ اما بیمه‌ها از درمان این بیماری‌ها حمایت نمی‌كنند.

به گزارش فارس ، محمدرضا برزگر امروز در نشست خبری یازدهمین كنگره انجمن پوست و مو ایران اظهار داشت: یازدهمین كنگره انجمن پوست و مو ایران، اول تیر آغاز به مدت 3 روز برگزار می‌شود.

وی گفت: بیماری‌های پوست یكی از شایع‌ترین بیماری‌های انسان است و بیماری‌های عفونی پوست یكی از شایع‌ترین این بیماری‌هاست كه بیشتر در كشورهای در حال توسعه دیده می‌شود؛ در این كنگره سعی می‌شود درباره این بیماری‌ها و در كنار آن زیبایی پوست بحث و بررسی شود.

عضو مركز تحقیقات پوست دانشگاه علوم‌پزشكی شهید بهشتی افزود: آفتاب یكی از مهمترین عوامل سرطان پوست به شمار می‌رود و تماس مستقیم و متناوب پوست با آفتاب هر كدام نوعی سرطان به وجود می‌آورد.

برزگر آفتاب سوختگی را بسیار خطرناك دانست و ادامه داد: این مسئله یكی دیگر از عوامل ایجاد سرطان پوست به شمار می‌رود كه خوشبختانه در ایران كمتر از دیگر كشورهاست.

وی درباره حمایت بیمه‌ها از درمان بیماری‌های پوستی بیان داشت: بسیاری از بیماری‌های پوستی صعب‌العلاج هستند و نیاز به درمانهای گران قیمت دارند اما متأسفانه بیمه‌ها از درمان آنها حمایت نمی‌كنند.

عضو مركز تحقیقات پوست دانشگاه علوم‌پزشكی شهید بهشتی خاطرنشان كرد: 50 مقاله به دبیرخانه یازدهمین كنگره پوست و مو ارسال شده است كه از این بین 36 مقاله برگزیده و تعدادی از آنها در قالب پوستر در كنگره ارائه می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha