سلامت نیوز : رئیس انجمن پوست و مو ایران گفت: خوشبختانه در كشور ما به دلیل پوشش مردان و زنان و تثبیت لایه اُزن، سرطان پوست كمتر دیده می‌شود، این درحالی است كه در دیگر كشورها این مسئله بیشتر است.

به گزارش فارس محمد روشنی امروز در نشست خبری یازدهمین كنگره انجمن پوست و مو ایران اظهار داشت: متأسفانه برنزه كردن پوست بین جوانان دختر و پسر زیاد شده است.

وی گفت: در برنزه كردن از اشعه (UV) ماوراء بنفش خورشید استفاده می‌شود كه این مسئله مشكلات زیادی نظیر لكه‌های پوستی، پیری زودرس و چروك شدن پوست را به وجود می‌آورد؛ برنزه كردن پوست با دستگاه از نظر متخصصان پوست غیرمجاز است؛ افراد سفیدپوست كه بدن خود را برنزه می‌كنند، به جای برنزه شدن بیشتر دچار سوختگی می‌شوند.

دبیر انجمن پوست و مو ایران ادامه داد: خوشبختانه در كشور ما به دلیل پوشش مردان و زنان و تثبیت لایه ازن، سرطان پوست كمتر دیده می‌شود، این در حالی است كه در دیگر كشورها به دلیل پاره شدن لایه ازن، عدم پوشش مناسب و جنبه‌های نژادی، سرطان پوست بیشتر دیده می‌شود.

وی درباره علت درمان طولانی‌مدت بیماری‌های پوستی اظهار داشت: این مسئله به دلیل خصلت بیماری‌های‌ پوستی است چرا كه بیماری‌های پوست با دیگر بیماری‌ها نظیر دیابت و فشارخون متفاوت است ضمن اینكه بعضی از بیماری‌های پوستی درمان نمی‌شوند و تنها می‌توان آنها را كنترل كرد.

روشنی خاطرنشان كرد: در یازدهمین كنگره انجمن پوست و مو ایران 9 كارگاه علمی در خصوص آخرین تكنیك‌های تزریق بوتالیوم در اندام فوقانی، زیر بغل و كف دست و نحوه استفاده از لیزر لیكولیز برای از بین بردن چربی‌های شكم برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha