بخشنامه توزیع نظامند دستکش معاینه و جراحی توسط اداره نظارت بر تامین و نگهداشت اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی ابلاغ شد.

ابلاغ بخشنامه توزیع نظام مند دستکش معاینه و جراحی

سلامت نیوز:  بخشنامه توزیع نظامند دستکش معاینه و جراحی توسط اداره نظارت بر تامین و نگهداشت اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی ابلاغ شد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از وبدا، محمد مهدی علاالدین رئیس اداره نظارت بر تامین و نگهداشت اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی اعلام کرد: به منظور مدیریت توزیع در شرایط جاری کشور و جلوگیری از هرگونه اختلال در تامین و ممانعت از توزیع خارج از شبکه و انباشت غیر مجاز و احتکار دستکش های معاینه و جراحی، بخشنامه توزیع نظامند دستکش معاینه و جراحی به شرح ذیل ابلاغ می شود:

«مدیرعامل محترم شرکت های تولیدکننده و واردکننده تجهیزات پزشکی

موضوع: ابلاغ بخشنامه توزیع نظام مند دستکش معاینه و جراحی

پیرو بخشنامه شماره 135791/664 مورخ 98.12.08 به منظور مدیریت توزیع در شرایط جاری کشور و جلوگیری از هرگونه اختلال در تامین و ممانعت از توزیع خارج از شبکه و انباشت غیر مجاز و احتکار دستکش های معاینه و جراحی، بدینوسیله موارد ذیل جهت اجرا تا اطلاع ثانوی ابلاغ می گردد:

1- فروش و توزیع دستکش های معاینه و جراحی تولیدی یا وارداتی صرفا از طریق شرکت های توزیع کننده معرفی شده توسط این اداره کل مجاز می باشد.

2- شرکت های پخش رازی ، پخش البرز و دارو پخش جهت توزیع معرفی می گردند در صورت تغییر فهرست شرکت های پخش مجاز، متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.

3- قیمت فروش به شرکت های توزیع کننده مذکور و مرکز درمانی می بایست مطابق قیمت های مصوب مندرج در سایت اداره کل تجهیزات پزشکی باشد.

4- واردکنندگان دستکش های پزشکی ملزم به بروزرسانی موجودی خود در سامانه توزیع اقلام مشمول ارز رسمی در پورتال imed.ir می باشند.

5- تولیدکننده و شرکت های پخش مذکور ملزم به اعلام مستمر موجودی انبار به اداره کل تجهیزات پزشکی به صورت الکترونیکی در سامانه ثبت آمار فروش و موجودی به آدرس Register.imed.ir ( مطابق فایل پیوست) به صورت روزانه می باشند.

6- تولیدکنندگان حداکثر ظرفیت کارخانه تولیدکننده نسبت به تولید اقلام مذکور اقدام نمایند.

7- هرگونه صادرات اقلام مذکور از هر طریق و تحت هرعنوان و تعرفه گمرکی ممنوع می باشد.

8- هرگونه توزیع داروخانه‌ای توسط شرکت های پخش صرفاً تا سقف 10% امکان پذیر می باشد.

9- توزیع به مراکز درمانی تشخیصی و کلینیک ها و مطب ها با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی تابعه می بایست انجام شود.

این بخشنامه طی نامه شماره 664/139279/د مورخ 98.12.15 به صندوق پیام کارتابل الکترونیکی شرکتها در پورتال آیمد ارسال شده است.»

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha