معاون عمرانی استاندار تهران گفت: تاکنون اداره کل محیط زیست استان تهران به عنوان دبیرخانه کمیته اضطرار آلودگی هوا درخواست تشکیل جلسه را نداده است.

سلامت نیوز :معاون عمرانی استاندار تهران گفت: تاکنون اداره کل محیط زیست استان تهران به عنوان دبیرخانه کمیته اضطرار آلودگی هوا درخواست تشکیل جلسه را نداده است.

 محمدرضا محمودی در پاسخ به این سوال که با وجود شرایط ناسالم در پایتخت در 13 روز متوالی چه برنامه ای دردست دارید، اظهار داشت: در حال حاضر برنامه ای در دستور کار کمیته اضطرار آلودگی هوا قرار ندارد چون هنوز وضعیت به شرایط اضطرار نرسیده ولازم نیست که کمیته تشکیل جلسه دهد.

معاون عمرانی استاندار تهران در ادامه افزود: دبیر خانه کمیته اضطرار اداره کل محیط زیست استان تهران است که باید درخواست تشکیل جلسه را بدهد که تاکنون این درخواست صورت نگرفته است، اما در صورت ارایه درخواست از سوی این سازمان به طور قطع این جلسه تشکیل خواهد شد.

معاون عمرانی استاندار تهران در خاتمه تصریح کرد: درخواست تشکیل جلسه کمیته اضطرار توسط کارشناسان حوزه محیط زیست ارایه می شود، بر این اساس در صورتی که شرایط برای مردم به لحاظ آلودگی در حد خطرناک باشد درخواست تشکیل جلسه داده خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha