سلامت نیوز : رئیس بیمارستان سینا گفت: طی یكسال گذشته 240 میلیون تومان به بیماران كم بضاعت یا اشخاصی كه تحت پوشش هیچ بیمه‌ای نبوده‌اند كمك مالی داده‌ایم و از این میزان 85 میلیون تومان سهم مجمع خیرین سلامت بوده است.

به گزارش فارس ، جلال غفارزاده رئیس بیمارستان سینا امروز در نشست خبری كه در این بیمارستان برگزار شد، با اشاره به پذیرش روزانه 125نفر بیمار در اورژانس این بیمارستان، اظهار داشت: حدود60 نفر از این افراد مصدوم ناشی از حوادث ترافیكی هستند.

وی در ادامه افزود: با استقرار تیم مددكاری 24 ساعته و اخذ مشاوره از یك وكیل كاردان در این بیمارستان، مصدومان را از حقوق پزشكی و قضایی خود آگاه می‌كنیم.

رئیس بیمارستان سینا درخصوص پرداخت هزینه‌های بیماران نیازمند و بیمارانی كه تحت پوشش هیچ بیمه‌ای نیستند، گفت: در سال گذشته حدود 900 نفر از بیمارانی كه به این بیمارستان مراجعه كرده‌اند را روی تخت بیمارستان بیمه كرده‌ایم.

وی در ادامه افزود: این بیمارستان برای بیماران دیالیزی بی‌بضاعت سرویس ایاب ذهاب فراهم كرده است؛ در این مركز درمانی این امكان فراهم شده است كه اشخاصی كه به آمبولانس نیاز داشته باشند می‌توانند از امكانات بخش خصوصی مستقر در این بیمارستان با قیمت مناسب استفاده كنند.

جلالی در ادامه خاطر نشان كرد: طی یكسال گذشته 240 میلیون تومان به بیماران كم بضاعت یا اشخاصی كه تحت پوشش هیچ بیمه‌ای نبوده‌اند كمك مالی داده‌ایم و از این میزان 85 میلیون تومان سهم مجمع خیرین سلامت بوده است.

وی در خاتمه گفت: بیمار بی‌بضاعتی بر اثر خونریزی مغزی در تاریخ 30 بهمن 89 به این بیمارستان مراجعه كرده و در بخش ccu بستری بود كه اكنون پس از به دست آوردن بهبودی نسبی به بخش منتقل شده است و باید ترخیص شود اما به‌ دلیل مشكلات جسمی و عدم توانایی مالی نه قادر به پرداخت هزینه 45 میلیونی بیمارستان است و نه سازمانی مسئولیت پذیرش آن را بر عهده می‌گیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha