سلامت نیوز : كنفرانس روان‌پزشكی قانونی از سلسله نشست‌های دوره‌ای در زمینه مباحث پزشكی قانونی و علوم وابسته، 25 خرداد ماه برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، دکتر سید مهدی صابری ـ دبیر این کنفرانس ـ هدف از برگزاری آن را ایجاد آشنایی بیشتر برای پزشکان، متخصصان پزشکی قانونی و متخصصانی اعلام كرد که در کمیسیون‌های این سازمان شرکت می‌کنند.

وی گفت: با آغاز این کنفرانس‌ها، همکاران سازمان پزشكی قانونی با بیان سوالات و مسائل خود در حوزه روانپزشکی به اتفاق نظر و دیدگاه‌های مشترک خوبی رسیده‌اند.

این عضو هیئت علمی سازمان پزشکی قانونی ادامه داد: سعی شده است تا با برجسته‌تر کردن اصطلاحات و مفاهیم روان‌پزشکی قانونی که در قانون ما به طور اخص وجود دارد، سطح دانش کارشناسان و پزشکان قانونی را ارتقا دهیم.

صابری با یادآوری تدریس این دوره توسط متخصصان داخل سازمان پزشکی قانونی و اساتید دانشگاه‌ها در خصوص محتوای کنفرانس گفت: در این كنفرانس مباحثی همچون مشكلات قانونی اختلال دو قطبی، سوء مصرف روانگردان‌ها و ارتكاب جرم، اختلال هویت جنسی، مسئولیت كیفری مجرمان مبتلا به اختلالات روانی و ... ارائه می‌شود.

وی با اشاره به استقبال قابل توجه پزشکان از این کنفرانس‌های دوره‌ای اظهار كرد: كنفرانس مزبور برای متخصصان روان‌پزشكی، متخصصان پزشكی قانونی، متخصصان مغز و اعصاب، پزشكان عمومی، متخصصان پزشكی اجتماعی، متخصصان طب كار و متخصصان بیماری‌های كودكان، دارای امتیاز باز آموزی است.

بر اساس این گزارش، كنفرانس روان‌پزشکی قانونی در سالن شهید بهشتی سازمان پزشكی قانونی واقع در ضلع جنوبی پارك شهر، خیابان بهشت از ساعت 8 صبح تا 14 روز چهارشنبه 25 خرداد ماه برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha