چهارشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۰
کد خبر: 290588

دانشمندان معتقدند بخش عظیمی از نیاز ما به خوردن، جنبه احساسی دارد وهمیشه این احساس فیزیکی نیست که ما را به سمت یخچال می کشد.

راه حل های غیرخوراکی برای کاهش وزن

سلامت نیوز:دانشمندان معتقدند بخش عظیمی از نیاز ما به خوردن، جنبه احساسی دارد وهمیشه این احساس فیزیکی نیست که ما را به سمت یخچال می کشد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه خراسان ، این بدین معنی است که شما زمانی که استرس و اضطراب دارید، ناراحت یا خسته هستید، سعی می کنید حال خودتان را با خوردن بهتر کنید. در واقع این نوع خوردن می تواند برنامه کاهش وزنتان را به هم بریزد.در ادامه به روش های غیر خوراکی کاهش وزن اشاره می کنیم :

 تغییرات کوچک را مهم بدانید

گاهی اوقات تنها چیزی که ما نیاز داریم، نگاهی به گذشته است و این که ببینیم راه را چگونه آمده ایم.همین که می خواهید لباسی را بپوشید و لباس برایتان اندکی گشاد است، شما را حسابی خوشحال می کند. به تغییرات کوچک توجه کنید، آن ها شما را خوشحال خواهد کرد. تغییرات کوچک را روی کاغذ های یادداشت کوچک بنویسید وجلوی چشم تان بگذارید.

 بخندید

خندیدن، متابولیسم شما را بهبود می بخشد و روحیه شما را بهتر می کند.یک ساعت خنده شدید می تواند به میزان نیم ساعت تمرین ورزشی موجب سوخت کالری شود.

در حرکت باشید

نتایج تحقیقات نشان می دهد افراد درهنگام تماشا کردن تلویزیون به میزان ۴۰ درصد موادغذایی بیشتری می خورند.سایت پزشکان بدون مرز پیشنهاد می کند  ازجایتان برخیزید و برای خودتان آواز بخوانید.

مطمئن باشید که حسابی به شما خوش می گذرد. به این ترتیب به محض این‌که بخواهید به سراغ خوراکی بروید، پیام های بازرگانی پایان یافته اند.

 آیا واقعا تشنه هستید؟

وقتی که ما خسته یا دلواپس هستیم، سعی می کنیم هر چیزی را که دم دستمان است بخوریم.زمانی که در یخچال را باز می‌کنید، بهتر است به جای خوردن هر چیزی، یک لیوان آب بنوشید. 

اثر شگفت انگیز نور خورشید

بهتر است در طول روز اندکی پیاده روی کنید و در زیر نور خورشید قرار بگیرید. حتی اگر هوای بیرون ابری یا بارانی است، نور روزانه و اندکی حرکات ایروبیک می تواند شما را حسابی سرحال کند. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha