معاون درمان مستقیم سازمان تأمین اجتماعی گفت: در حال حاضر تمامی مطالبات بیمارستان‌های دولتی از سازمان تأمین اجتماعی پرداخت شده است و مطالبات بیمارستان‌های خصوصی هم تا نیمه اول سال 98 تا چند روز آینده پرداخت می‌شود.

مطالبات تأمین اجتماعی با بیمارستان‌های دولتی تسویه شد/خصوصی ها چند روز دیگر

سلامت نیوز: معاون درمان مستقیم سازمان تأمین اجتماعی گفت: در حال حاضر تمامی مطالبات بیمارستان‌های دولتی از سازمان تأمین اجتماعی پرداخت شده است و مطالبات بیمارستان‌های خصوصی هم تا نیمه اول سال 98 تا چند روز آینده پرداخت می‌شود.

به گزارش سلامت نیوز، ابوالفضل آفریده معاون درمان مستقیم سازمان تأمین اجتماعی در گفت‌وگو با فارس،‌ از پرداخت مطالبات مراکز درمانی خبر داد و گفت: در حال حاضر مطالبات سازمان تأمین اجتماعی به مراکز درمانی دولتی به روز شده است و هیچ بیمارستان دولتی از سازمان تأمین اجتماعی طلبکار نیست و اگر بیمارستان دانشگاهی تا به امروز مطالبات خود را به روز نکرده است، باید به سازمان تأمین اجتماعی مراجعه و اقدامات لازم را انجام دهد.

وی خاطرنشان کرد: مطالبات تأمین اجتماعی به مراکز درمانی خصوصی هم تا پایان سال 97 کاملاً تسویه شده است و تا چند روز آینده نیمه اول سال 98 را نیز با این بیمارستان‌ها تسویه می‌کنیم.

معاون درمان مستقیم سازمان تأمین اجتماعی خاطرنشان کرد: در خصوص بیماری کرونا نیز حدود 387 بیمارستان،‌کلینیک و درمانگاه سازمان تأمین اجتماعی در آماده‌باش کامل هستند و خدمات لازم را به افراد ارائه می‌دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha