یک کارشناس هواشناسی به پیش‌بینی وضعیت هوای استان‌های کشور و تهران در آخرین روزهای سال و هفته اول سال آینده پرداخت.

بارش باران در برخی استان‌ها در هفته اول فروردین ماه/ نوروز امسال هم سیل می‌آید؟

سلامت نیوز:  یک کارشناس هواشناسی به پیش‌بینی وضعیت هوای استان‌های کشور و تهران در آخرین روزهای سال و هفته اول سال آینده پرداخت.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از میزان، فریبا گودرزی، کارشناس هواشناسی  به پیش‌بینی هوای روزهای آینده پرداخت و گفت: پیش‌بینی ما در روزهای آینده به این صورت است که فردا (چهارشنبه ۲۸ اسفندماه) سامانه بارشی قوی را از سمت غرب و شمال غرب داریم که به تدریج با فعالیت سامانه بارشی کل نیمه غربی دربرمی‌گیرد.

وی ادامه داد: فردا (چهارشنبه ۲۸ اسفندماه) در استان‌های آذربایجان غربی، کردستان، کرمانشاه، همدان، ایلام، قزوین، لرستان، چهارمحال و بختیاری، شمال کهگلویه و بویر احمد و خوزستان بارش‌ها شدید خواهد بود که آبگرفتگی معابر و بالاآمدن سطح آب در رودخانه همراه خواهد بود.

گودرزی خاطرنشان کرد: در روز پنج‌شنبه ۲۸ اسفندماه شمال غرب درگیر سامانه بارشی می‌شوند و بارش‌های پراکنده‌ای را هم در غرب، جنوب غرب و دامنه‌های البرز خواهیم داشت، همچنین هوای شمال شرقی کشور هم بارانی خواهد بود.

وی ادامه داد: در روز اول فروردین ماه سال ۹۹ شمال غرب کشور و مناطق جنوبی بارش‌های پراکنده‌ای را خواهند داشت و در روز شنبه دوم فروردین ماه هم جز شرق و مرکز، آسمان سایر مناطق کشور ابری و بارانی خواهد بود.

این کارشناس سازمان هواشناسی در پیش‌بینی هوای تهران هم خاطرنشان کرد: تهران امروز کمی تا نیمه ابری بوده و در بعداز ظهر احتمالا هوای بارانی را خواهد داشت.

وی ادامه داد: هوای تهران در آخرین روز سال همراه با رگبار باران، وزش باد و رعد و برق خواهد داشت و این وضعیت در سال آینده نیز ادامه‌دار خواهد بود.

گودرزی در پایان با بیان اینکه هفته اول فروردین ماه در تمامی استان‌های کشور با بارش باران همراه خواهد بود، تصریح کرد: نمی‌توانیم بگوییم که این بارش‌ها همانند سال گذشته خواهد بود، اما به طور کلی هفته پربارشی را در هفته آینده به همراه خواهیم داشت.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha