رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر تهران با توجه به شیوع کرونا به بیان توصیه‌هایی به مردم برای شرکت نکردن در مراسم چهارشنبه‌سوری پرداخت.

مردم با در خانه ماندن به کادر پزشکی در چهارشنبه‌سوری کمک کنند

سلامت نیوز: رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر تهران با توجه به شیوع کرونا به بیان توصیه‌هایی به مردم برای شرکت نکردن در مراسم چهارشنبه‌سوری پرداخت.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از میزان،محمد سالاری، رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر تهران به بیان توصیه‌هایی به مردم برای شرکت نکردن در مراسم چهارشنبه سوری با توجه به شیوع کرونا پرداخت و گفت: واقعیت این است  مردم در آستانه یک آزمون تاریخی هستند و اساسا از مردم ایران به عنوان یک کشور مسلمان و با تمدن و فرهنگ و تمام ادعاهایی که در این زمینه داریم، خوب نیست که بخواهیم حرفی از چهارشنبه‌سوری بزنیم.


وی ادامه داد: اگر افرادی امسال بخواهند تجمعات آنچنانی و آتش‌بازی‌هایی را همانند سال گذشته برگزار کنند که عملا موجب آسیب رساندن به خود و دیگر شهروندان شود، در حقیقت نشان داده‌اند که اهمیتی برای هیچ مساله‌ای قائل نیستند و و قوه قهریه باید با آن‌ها روبه‌رو شود.


این عضو شورای شهر خاطرنشان کرد: نیرو‌های قضایی و مسئولان زیرربط باید با افرادی که در این مقطع حساس اصول بهداشتی و اعلامی مجموعه دولت و نظام را نمی‌پذیرند و موجب برهم زدن آرامش روحی و روانی مردم و تهدید جان شهروندان می‌شوند، برخوردی جدی داشته باشند.


رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر تهران خاطرنشان کرد:انتظار می‌رود همه مردم با در پیش گرفتن رفتاری منطبق بر وحدت و انسجام و بر اساس یک روحیه جمعی از اتفاقات ناگوار جلوگیری کنند چراکه اگر چهارشنبه‌سوری مثل‌های سال‌های گذشته ادامه داشته باشد، موجب شیوع بیشتر این بیماری خواهیم شد و این فشار مضاعفی را به کادر درمانی اعم از پزشکان و پرستاران در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی وارد خواهد کرد.
سالاری در پایان با تاکید بر اینکه مردم باید در خانه ماندن را جدی بگیرند، تصریح کرد: بهترین راه برای یپشگیری از هرگونه اتفاق ناگوار و دلخراش در خانه ماندن است و همه مردم باید این توصیه‌ها را جدی بگیرند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha