:رییس هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران گفت: باتوجه به شیوع بیماری کرونا و نیاز مراکز درمانی دانشگاه‌ های علوم پزشکی سراسر کشور به ملزومات حفاظت فردی، این مجموعه در ایام تعطیل نیز باز بوده و روند خدمت رسانی ادامه خواهد داشت.

استمرار تامین و تهیه ملزومات موردنیاز کادر درمانی و بیماران در ایام تعطیل

سلامت نیوز:رییس هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران گفت: باتوجه به شیوع بیماری کرونا و نیاز مراکز درمانی دانشگاه‌ های علوم پزشکی سراسر کشور به ملزومات حفاظت فردی، این مجموعه در ایام تعطیل نیز باز بوده و روند خدمت رسانی ادامه خواهد داشت.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از  ایسنا، دکتر مهدی یوسفی درخصوص روند کاری هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران در ایام نوروز و تعطیلات، گفت: از زمان شناسایی و بروز کووید ۱۹ تمهیدات لازم جهت تامین ملزومات مورد نیاز کادر بهداشت و درمان انجام شد و با توجه به گسترش این بیماری پرسنل واحدهای مختلف هیات امنا به صورت بی وقفه و شبانه روزی در حال خدمت رسانی هستند.


وی با بیان اینکه در ماه گذشته در ایام تعطیل نیز هیات امنا در حال خدمت رسانی به هموطنان بوده است، افزود: از آغار بحران بیماری کرونا، درب انبارهای هیات امنا به روی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور باز بوده و بنده و همکارانم در مجموعه هیات امنای صرفه جویی ارزی تمام تلاش خود را می‌ کنیم تا روند تامین و توزیع ملزومات تسریع شود.


بنابر اعلام وبدا، یوسفی در خاتمه تصریح کرد: به یاری خداوند متعال و با رعایت اصول بهداشتی توصیه شده توسط وزارت بهداشت تا شکست  بیماری کرونا  فعالیت این مجموعه استمرار داشته و تهیه ملزومات حفاظت فردی برای کادر درمانی ادامه خواهد داشت.

  

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha