سه‌شنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۲:۱۶
کد خبر: 29116

روش اول و رایج همان استفاده از دستمال نرم و کرم‌های ویژه پاک‌کردن رژ است که طراوت و سلامت لب‌ها را هم تضمین می‌کنند، اما برای این کار می‌توانید از روغن‌های معدنی نرم‌کننده پوست یا وازلین هم استفاده کنید.

سلامت نیوز :روش اول و رایج همان استفاده از دستمال نرم و کرم‌های ویژه پاک‌کردن رژ است که طراوت و سلامت لب‌ها را هم تضمین می‌کنند، اما برای این کار می‌توانید از روغن‌های معدنی نرم‌کننده پوست یا وازلین هم استفاده کنید.

برای پاک‌کردن رژ هم حتما باید از دستمال نرم و نازک استفاده کنید و با حرکات دورانی مچ دست خود به آرامی مواد رنگی رژ را از روی لب‌ها پاک کنید. سپس دستمال را با آب سرد بشویید و دوباره لب‌های خود را پاک کنید؛ البته باز هم با حرکات دورانی! در ضمن به یاد داشته باشید بعد از پاک‌‌کردن رژ و قبل از خواب حتما از لب‌ترکن یا مواد طبیعی برای چرب و مرطوب‌کردن لب‌هایتان استفاده کنید چون ممکن است آثار مواد موجود در رژ باعث خشکی لب‌های شما شود. خانم‌هایی که به طور مستمر از رژ لب استفاده می‌کنند، می‌توانند روزانه به کمک وازلین، عسل یا خامه لب‌های خود را مرطوب و چرب کنند تا سلامت و طراوت این عضو حفظ شود.
منبع:هفته نامه سلامت

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha