مدیر کل درمان مستقیم سازمان تأمین اجتماعی گفت: درمان کرونای بیمه‌شدگان تأمین اجتماعی در مراکز درمانی این سازمان رایگان است.

درمان رایگان کرونای بیمه‌شدگان تأمین اجتماعی در مراکز این سازمان/ از سایر افراد ۱۰ تا ۳۰ درصد هزینه دریافت می‌شود

سلامت نیوز: مدیر کل درمان مستقیم سازمان تأمین اجتماعی گفت: درمان کرونای بیمه‌شدگان تأمین اجتماعی در مراکز درمانی این سازمان رایگان است.

به گزارش سلامت نیوز، ابوالفضل آفریده در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به اینکه مراکز درمانی تأمین اجتماعی در استان‌های مختلف آماده خدمت‌رسانی در فرایند درمانی مبتلایان کرونا هستند، اظهار کرد: در این زمینه بیمه‌شدگان این سازمان هیچ هزینه‌ای را بابت درمان پرداخت نمی‌کنند.

وی تصریح کرد: درمان بیمه‌شدگان سازمان تأمین اجتماعی در بخش سرپایی و بستری به صورت رایگان است و تعرفه درمانی سایر بیمه شدگان  نیز بر اساس تعرفه دولتی خواهد بود.

 مدیر کل درمان مستقیم سازمان تأمین اجتماعی ادامه داد: با آغار شیوع ویروس کرونا، تمهیداتی برای درمان سایر بیمه‌شدگان در مراکز درمانی تأمین اجتماعی در نظر گرفته شد که بر اساس آن بیماران بستری شده 10 درصد از هزینه‌ها و بیماران سرپایی 30 درصد هزینه‌ها را پرداخت می‌کنند و مابقی هزینه‌ها توسط بیمه‌ها پرداخت خواهد شد.

آفریده گفت: هم‌اکنون تمام مراکز درمانی و بیمارستانی تأمین اجتماعی بر اساس تعرفه دولتی عمل کرده و هزینه‌های درمانی را محاسبه می‌کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha