چهارشنبه ۱۳ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۲
کد خبر: 291329

رییس سازمان امداد و نجات از وقوع حوادث جوی در ۱۴ استان کشور خبر داد.مرتضی سلیمی رئیس سازمان امداد و نجات درباره آخرین وضعیت حوادث جوی طی ٧٢ ساعت گذشته گفت: ١٤ استان آذربایجان شرقی، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، خراسان جنوبی و رضوی، خوزستان، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، کرمان، کهگیلویه و بویراحمد، گلستان، هرمزگان و یزد متاثر از حوادث جوی هستند.

امدادرسانی به ۷۰۴ نفر در ۱۴ استان کشور

سلامت نیوز:رییس سازمان امداد و نجات از وقوع حوادث جوی در ۱۴ استان کشور خبر داد.مرتضی سلیمی رئیس سازمان امداد و نجات درباره آخرین وضعیت حوادث جوی طی ٧٢ ساعت گذشته گفت: ١٤ استان آذربایجان شرقی، اصفهان،  چهارمحال و بختیاری، خراسان جنوبی و رضوی، خوزستان، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، کرمان، کهگیلویه و بویراحمد، گلستان، هرمزگان و یزد متاثر از حوادث جوی هستند.


به گزار سلامت نیوز به نقل از ایلنا ،وی با بیان اینکه به ٣٣ شهر و روستا و ٥ محورکوهستانی امداد رسانی شده است، ادامه داد: طی ۷۲ ساعت گذشته به ۷۰۴ نفر امداد رسانی شده و برای ۹۵ نفر اسکان اضطراری ایجاد شده و ٤٩ نفر به مناطق امن منتقل شده‌اند.

 ‌‌‌‌‌‌رییس سازمان امداد و نجات خاطرنشان کرد: همچنین از ٤٣ واحد مسکونی تخلیه آب صورت گرفته و ۱۵ دستگاه خودرو از مسیر سیلاب رهاسازی شده‌اند. 


سلیمی با بیان اینکه ٥٧ تیم شامل ٢٨٥ نفر در این عملیات حضور داشته، تصریح کرد: ٢١ دستگاه چادر، ١٤٤ تخته پتو، ٢١٧ کیلوگرم نایلون توزیع شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha