علی رضا زالی شب گذشته در گفتگو با شبکه خبر از برخی شهروندان که با رفتار خود باعث شده اند تمامی نقاط مختلف تهران آلوده به ویروس کرونا شود، افزود: شاید تا قبل از ۲۰ اسفند، آلودگی در برخی مناطق تهران بسیار بالا بود و برخی مناطق نیز از آلودگی کمتری برخوردار بودند.

سلامت نیوز:علی رضا زالی شب گذشته در گفتگو با شبکه خبر از برخی شهروندان که با رفتار خود باعث شده اند تمامی نقاط مختلف تهران آلوده به ویروس کرونا شود، افزود: شاید تا قبل از ۲۰ اسفند، آلودگی در برخی مناطق تهران بسیار بالا بود و برخی مناطق نیز از آلودگی کمتری برخوردار بودند.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از میزان ،وی ادامه داد: در حال حاضر بررسی‌های ما نشان داده است که این تمامی مناطق تهران در آلودگی به ویروس کرونا، همگن شده اند و دیگر هیچ منطقه‌ای را نداریم که از وجود این بیماری مصون مانده باشد.


بیشتر بخوانید:رفتن به تفرجگاه‌ها در روز ۱۳ فروردین یعنی به استقبال مرگ رفتنفرمانده ستاد عملیات مقابله با کرونا در کلانشهر تهران گفت: بروز چنین وضعیتی در تهران ناشی از بی مبالاتی همان شهروندانی است که به توصیه‌های ما توجه نکردند و حالا باید این خبر تلخ را بدهم که همه مناطق تهران آلوده به کرونا شده است.


زالی تاکید کرد: این اتفاق می‌توانست رخ ندهد اگر آن دسته از شهروندان که توصیه‌های بهداشتی را جدی نگرفتند و بیرون رفتند، در خانه مانده بودند.
وی، نسبت به خطر طوفانی شدن کرونا در تهران هشدار داد و گفت: اگر بخواهیم سیزده بدر بیرون برویم، شاهد طوفانی شدن این بیماری خواهیم بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha