کارشناسی سازمان هواشنانسی به بیان توضیحاتی درباره وضعیت جوی کشور طی امروز پرداخت.

امروز و فردا در کدام استان ها باران می بارد؟

سلامت نیوز:کارشناسی سازمان هواشنانسی به بیان توضیحاتی درباره وضعیت جوی کشور طی امروز پرداخت.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از میزان،امین حسین نقشینه کارشناس سازمان هواشناسی در گفت وگو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان، درباره وضعیت جوی کشور طی امروز و روزهای آینده گفت: امروز در شمال غرب، غرب، دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوبی سواحل دریای خزر دامنه های البرز مرکز شمال شرق و بخش هایی از بوشهر کرمان یزد و به ویژه در ساعات بعد از ظهر اوایل شب رگبار باران گاهی رعد و برق و وزش باد پیش بینی می شود.


وی اضافه کرد: با شمالی شدن باد بر روی دریای خزر از اواخر وقت امروز تا ظهر جمعه دریای خزر مواج است و دمای استانهای ساحلی در جمعه بین ۳ تا ۶ درجه کاهش خواهد یافت. جمعه در شمال شرق؛ شرق، جنوب شرق بخش‌هایی از جنوب کشور دامنه های جنوبی البرز در استانهای قزوین البرز و تهران به ویژه در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب رگبار باران گاهی رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.


این کارشناسی سازمان هواشناسی بیان کرد: امروز همچنین در نوار شمالی کشور و دامنه‌های زاگرس مرکزی در غرب، جنوب غرب کشور و همچنین در استان‌های اصفهان، فارس، بوشهر، کرمان و یزد به ویژه در ساعات بعد از ظهر بارش باران گاهی رعد و برق و وزش باد پیش بینی می‌شود.


بیشتر بخوانید: امروز در کدام استان‌ها باران می‌بارد؟وی درباره وضعیت جوی جمعه نیز گفت: جمعه با عبور متناوب امواج تراز میانی جو در شمال شرق، جنوب شرق و بصورت پراکنده در مرکز و شرق کشور همچنین در دامنه‌های جنوبی البرز در استان‌های قزوین، البرز و تهران بویژه در ساعات بعد از ظهر بارش باران گاهی رعد و برق پیش بینی می‌شود. شنبه گستره بارش محدود به نوار شمالی کشور شامل سواحل دریای خزر، شمال غرب و شمال شرق کشور می‌باشد.


نقشینه در ادامه درباره وضعیت جوی تهران نیز گفت: از عصر دیروز تا عصر امروز پنج شنبه با نفوذ سامانه بارشی افزایش ابرناکی و در بعضی ساعات همراه با بارش باران و وزش باد گاهی با رگبار و رعد و برق و در ارتفاعات همراه با بارش باران و برف و مه پیش بینی می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha