سخنگوی سازمان انتقال خون ایران از راه‌اندازی سامانه نوبت‌گیری اینترنتی برای متقاضیان اهدای خون خبر داد.بشیر‌ حاجی‌بیگی در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، در مورد ‌ مشکلاتی که پس از شیوع ویروس کرونا برای سازمان انتقال خون ایجاد شد،اظهار کرد: با شیوع ویروس منحوس کرونا در کشور، شاهد کاهش اهداکنندگان خون هستیم.

راه‌اندازی سامانه نوبت‌گیری اینترنتی برای متقاضیان اهدای خون/ بدون اضطراب از کرونا خون اهدا کنید

سلامت نیوز:سخنگوی سازمان انتقال خون ایران از راه‌اندازی سامانه نوبت‌گیری اینترنتی برای متقاضیان اهدای خون خبر داد.بشیر‌ حاجی‌بیگی در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، در مورد ‌ مشکلاتی که پس از شیوع ویروس کرونا  برای سازمان انتقال خون ایجاد شد،اظهار کرد: با شیوع ویروس منحوس کرونا در کشور، شاهد کاهش اهداکنندگان خون هستیم.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از آنا ،وی افزود: البته در پی شیوع ویروس کرونا در کشور با هرگونه تجمع در مراکز انتقال خون مخالف هستیم و اگر افراد مراجعه کنند ممکن است باعث ایجاد مشکلاتی شود.


سخنگوی سازمان انتقال خون ایران افزود: به همین منظور تصمیم گرفتیم در سایت سازمان انتقال خون ایران سامانه نوبت گیری اینترنتی را ایجاد کنیم تا مردم بدون اتلاف وقت ثبت نام کنند و انتقال خون بدون تجمعی در مراکز صورت بگیرد.


حاجی‌بیگی بیان کرد: مردم با استفاده از سامانه nobatdehi.ibto.ir می‌توانند کدپیگیری دریافت کنند و اقدام به اهدای خون کنند.سخنگوی سازمان انتقال خون ایران گفت: مردم در این سامانه می توانند زمان مراجعه به مراکز اهدای خون را خودشان مشخص کنند و با متخصصان ما در ارتباط باشند؛ البته مراجعه‌کنندگان حتما باید به همراه خود کارت شناسایی معتبر مانند کارت ملی را داشته باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha