مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خراسان رضوی گفت: از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون بیش از یک میلیون نفر در مبادی ورودی و خروجی استان خراسان رضوی غربالگری و تب سنجی شدند.

غربالگری بیش از یک میلیون نفر در مبادی ورودی و خروجی خراسان رضوی

سلامت نیوز:مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خراسان رضوی گفت: از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون بیش از یک میلیون نفر در مبادی ورودی و خروجی استان خراسان رضوی غربالگری و تب سنجی شدند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از آنا ، سید مجتبی احمدی گفت: در ۵۵ پایگاه فعال در سطح استان خراسان رضوی و با فعالیت امدادگران و جوانان و داوطلبان هلال احمر، طرح ملی غربالگری در مبادی ورودی و خروجی این استان در حال اجرا است و فعالیت ایستگاه‌های امدادی هلال احمر تا پایان رفع کامل آلودگی زیستی در استان ادامه خواهد داشت.


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خراسان رضوی با اشاره به غربالگری و تب سنجی ۳۹۵ هزار و ۱۰۴ خودرو در محورهای مواصلاتی استان بیان کرد: طبق آخرین آمارگیری انجام شده تا پایان روز ۱۳  فروردین ماه یک میلیون و ۳۳ هزارو ۷ نفر غربالگری و تب سنجی شدند که از این تعداد یک هزار و ۸۶۸ نفر دارای تب بوده و تعداد ۷۱۷ نفر به دلیل مشکوک بودن به ویروس کرونا به مراکز درمانی و بهداشتی استان ارجاع داده شده‌اند.


وی ادامه داد: با کمک های مردم نوع دوست و داوطلبان خیر هلال احمر خراسان رضوی اقلام بهداشتی شامل ۱۶۹ هزار ۱۸۹عدد ماسک ، ۲۳ هزارو ۱۸۶ جفت دستکش ، یک هزار و ۷۳۱  تیوپ ژل ضدعفونی، ۱۸ هزارو ۷۲۴ بطری مایع ضدعفونی و ۱۲ هزارو ۳۰۴ لیتر ماده شوینده توزیع شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha