این ایده های ناب صداوسیما گویا تمامی ندارد؛ تا چند روز پیش که در جاده ها کمین می کرد و مسافران را بازجویی می کرد که چرا به مسافرت رفتید و امروز هم در خیابان راه افتادند از مردم می پرسند چه کار ضروری دارید که هم اکنون بیرون آمدید!

صداوسیما و اعتراف گیری از مسافران و کارمندان بدبخت!

سلامت نیوز:این ایده های ناب صداوسیما گویا تمامی ندارد؛ تا چند روز پیش که در جاده ها کمین می کرد و مسافران را بازجویی می کرد که چرا به مسافرت رفتید و امروز هم در خیابان راه افتادند از مردم می پرسند چه کار ضروری دارید که هم اکنون بیرون آمدید!


به گزارش سلامت نیوز به نقل از صبح‌ شد این ایده های ناب صداوسیما گویا تمامی ندارد؛ تا چند روز پیش که در جاده ها کمین می کرد و مسافران را بازجویی می کرد که چرا به مسافرت رفتید و امروز هم در خیابان راه افتادند از مردم می پرسند چه کار ضروری دارید که هم اکنون بیرون آمدید!


هرچند قطعا باید مردم تا حد امکان از گشت و گذار و سفرهای غیر ضروری خودداری کنند اما نکته اینجاست:
اول اینکه در کدام بند قانون این اجازه به صداوسیما داده شده تا اینگونه مسافران نوروزی و رهگذران خیابان ها را بازجویی و تحقیر کند تا آنها مجبور شوند جلوی دوربین اینگونه توجیه بیارند و از زندگی‌شان بگویند! سوال بعدی اینکه آیا صداوسیما از این افراد برای پخش مصاحبه‌شان اجازه گرفته است؟
اینکه رسانه‌ها حق انتشار تصاویر قاتلین زنجیره‌ای را بدون مجوز ندارند ولی فیلم اعترافات مسافران و رهگذران پخش می‌شود، جای تامل دارد!
 
اینکه سفر رفتن و یا رفت و آمد در خیابان در این شرایط بلاشک درست نیست جای خود اما وقتی جاده‌ها مسدود نمی‌شوند و مراکز خصوصی یا تعطیل نمی شوند و یا مدیران شرکت های خصوصی کارمندان را مجبور می کنند که در سرکار خود حاضر شوند، کار غیرقانونی توسط مردم رخ نداده که مورد سرزنش قرار گیرند و یا آنها را مجبور کنند که بگویند چرا به خیابان آمدی و یا اصلا چرا آمدی! حقوق‌دان نیستم اما به نظر می‌رسد این موضوع نقض حقوق شهروندان باشد هرچند آنها کم توجهی کرده باشند.

  

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha