با توجه به شیوع ویروس کرونا و ضرورت حفظ سلامت اعضا، صندوق اعتباری هنر تا اطلاع ثانوی با تمدید مهلت ارسال مدارک دریافت خسارت بیمه تکمیلی، از مهلت 2 به ۳ ماهه افزایش داد.

تمدید مهلت ثبت و ارسال اسناد پزشکی بیمه تکمیلی

سلامت نیوز:با توجه به شیوع ویروس کرونا و ضرورت حفظ سلامت اعضا، صندوق اعتباری هنر تا اطلاع ثانوی با تمدید مهلت ارسال مدارک دریافت خسارت بیمه تکمیلی، از مهلت 2 به ۳ ماهه افزایش داد.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایرنا،تمامی خدمات بیمه تکمیلی به صورت الکترونیکی و از طریق سامانه بیمانو به اعضا ارائه می شود. این امکان فراهم شده تا بیمه شدگان بدون نیاز به مراجعه حضوری هزینه های درمانی خود را بارگذاری و پس از اطمینان از تکمیل مدارک مورد نیاز، نسبت به ارسال اصل آن از طریق پست اقدام نمایند.براساس اعلام این صندوق، از ابتدای قرارداد سال ۹۸-۹۹ (اول تیرماه ۹۸) تاکنون از طریق مشارکت اعضا در پیگیری غیرحضوری هزینه های درمان از طریق این سامانه، بیش از ۱۱۲ هزارهزینه درمانی ثبت و بارگذاری شده است.


کرونا و آخرین اطلاعات درباره آن
رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: تاکنون ۵۸ هزار و ۲۲۶ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۱۵۱نفر در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۳۶۰۳ نفر رسید.


کیانوش جهانپور روز یکشنبه درباره آخرین وضعیت ابتلای قطعی به کرونا در کشور و فوت ناشی از آن بیان کرد: بر اساس گزارش قطعی دانشگاههای علوم پزشکی و نتیجه ۱۸۹ هزار و ۷۹۰ آزمایش از ۹۵ آزمایشگاه تشخیصی از ظهر 16 فروردین تا ۱۷ فروردین تعداد ۲۴۸۳ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شدند و مجموع بیماران قطعی شناسایی شده مبتلا به ویروس کرونا در کشور به ۵۸ هزار و ۲۲۶ مورد رسید.جهانپور گفت: خوشبختانه تاکنون ۲۲ هزار و ۱۱ نفر از بیماران مبتلا به ویروس کرونا بهبود یافته و ترخیص شده‌اند. متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۵۱ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha