مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به اینکه طی سه روز آینده در تمام استان‌های کشور به جز سیستان و بلوچستان و هرمزگان بارش باران خواهیم داشت، گفت: شدت بارش‌ها طی امروز (۲۱ فروردین‌ماه) در ۱۵ استان است.

بارش باران در تمام کشور به جز دو استان/ شدت بارش‌ها در ۱۵ استان

سلامت نیوز:مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به اینکه طی سه روز آینده در تمام استان‌های کشور به جز سیستان و بلوچستان و هرمزگان بارش باران خواهیم داشت، گفت: شدت بارش‌ها طی امروز (۲۱ فروردین‌ماه) در ۱۵ استان است.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا ،صادق ضیاییان اظهار کرد: براساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی امروز، فردا و پس فردا (۲۱، ۲۲ و ۲۳ فروردین‌ماه) در بیشتر مناطق کشور به جز سیستان و بلوچستان و هرمزگان بارش باران، گاهی رگبار و رعدوبرق، وزش باد شدید موقت، بارش تگرگ در مناطق مختلف و بارش برف در ارتفاعات و مناطق سردسیر پیش‌بینی می‌شود.


وی ادامه داد: امروز (۲۱ فروردین‌ماه) شدت بارش در استان‌های کردستان، کرمانشاه، زنجان، همدان، قزوین، البرز، تهران، غرب سمنان، مرکزی، شمال ایلام، لرستان، نوار غربی اصفهان، شمال شرق خوزستان، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد است.


مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه فردا (۲۲ فروردین‌ماه) شدت بارش در لرستان، نوار غربی اصفهان، شمال شرق خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، شمال فارس، همدان، مرکزی، البرز و تهران است، تصریح کرد: طی روزهای یکشنبه و دوشنبه (۲۴ و ۲۵ فروردین‌ماه) در شمال غرب، شمال شرق، شرق، دامنه‌های زاگرس جنوبی، دامنه‌های جنوبی البرز و بخش‌هایی از جنوب کشور بارش پیش‌بینی می‌شود.


ضیاییان با اشاره به اینکه امروز برای نوار شمالی کشور و فردا برای دامنه‌های البرز و شمال شرق افزایش نسبی دما بین ۶ تا ۱۲ درجه رخ می‌دهد، گفت: طی سه روز آینده خلیج فارس و تنگه هرمز مواج خواهد بود.


وی در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۲۲ فروردین‌ماه) ابری همراه با مه رقیق، در بعضی ساعات بارش باران، در بعدازظهر رگبار و رعدوبرق و گاهی وزش باد شدید و تگرگ با حداقل دمای ۴ و حداکثر دمای ۱۳ درجه سانتی گراد و روز شنبه (۲۳ فروردین‌ماه) همراه با مه رقیق، در بعضی ساعات بارش باران و گاهی رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید با حداقل دمای ۷ و حداکثر دمای ۱۳ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha