سلامت نیوز : رئیس كل سازمان نظام پرستاری گفت: با توجه به بحث استانداردسازی نیروی پرستار و تخت، باید بین تعداد تخت‌های بیمارستانی و استخدام پرستاران تناسب وجود داشته باشد.
غضنفر میرزابیگی ، ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: با توجه به این كه حدود شش هزار تخت بیمارستانی در دوسال گذشته راه‌اندازی شده و 3 هزار تخت دیگر نیز در دست احداث است باید بحث استاندارد منابع انسانی  و تخت اجرا شود.
وی درخصوص شیفت كاری پرستاران گفت: یكی از مهمترین برنامه‌های ما در آینده، اجرای دو قانون ارتقاء بهره‌وری و تعرفه‌گذاری است كه امیدواریم با اجرای این دو قانون، پرستاران از نظر شیفت و ساعات كاری وضعیت بهتری پیدا كرده تا بتوانند نقش مؤثرتری در نظام سلامت داشته باشند.
رئیس سازمان نظام پرستاری ادامه داد: برای پرستاران تسهیلات و اقداماتی را نیز در نظر گرفتیم كه با تائید وزارت بهداشت این اقدامات پیگیری می‌شود.
میرزابیگی درخصوص انتخابات نظام پرستاری سال گذشته گفت: در طول 3 دوره گذشته از لحاظ مشاركت و تعداد كاندیداهای هیئت مدیره و شورای عالی نظام پرستاری یكی از بهترین دوره‌ها را پشت سر گذاشته و با حضور تیم نظارتی بسیار خوب، تخلفی را در هیچ یك از نقاط كشور مشاهده نكردیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha