سلامت نیوز : دادستان عمومی و انقلاب تهران گفت: ادعای معاون اول رئیس جمهور (در مورد توطئه بودن رهاسازی بیماران در بیابان) اگر اثبات نشود، مصداق نشر اكاذیب است.

عباس جعفری دولت‌آبادی در پاسخ به فارس درباره اظهارنظر اخیر معاون اول رئیس‌جمهور درباره رهاسازی بیماران و اینكه این موضوع توطئه‌ای علیه وزارت بهداشت بوده است، اظهار داشت: از همان ابتدا از وزارت بهداشت خواستیم در صورتی كه دلایلی مبنی بر توطئه بودن رهاسازی بیماران دارد ارائه دهد اما تا دیروز كه پرونده به دادگاه ارسال شد، هیچ‌گونه سندی دال بر توطئه بودن این موضوع وجود ندارد.

وی ادامه داد: از مسئولان می‌خواهیم به جای عنوان كردن این مسائل اگر دلایلی دارند به دادستان ارائه دهند.

دولت‌آبادی در پاسخ به خبرنگار فارس مبنی بر اینكه آیا ادعای رحیمی می‌تواند مصداق نشر اكاذیب باشد یا خیر گفت: در صورتی كه این ادعا ثابت نشود، بله.

به گزارش فارس، محمد رضا رحیمی روز یكشنبه هفته جاری در حاشیه نشست سراسری هیئت‌های امنای دانشگاه‌ها و دانشكده‌های علوم پزشكی و خدمات بهداشتی و درمانی سراسر كشور در جمع خبرنگاران گفت: رهاسازی بیماران یك توطئه بود و باید برویم و ریشه این مسئله را درآوریم زیرا در فرهنگ ایرانی و اسلامی چنین چیزی یك خطای بزرگ و جرم و جنایت است كه حتماً باید این مسئله را پیگیری كرده و ریشه آن را در بیاوریم و متخلفین را بشناسانیم و به مردم معرفی كنیم.

وی افزود: اصلاً كسی در خواب نمی‌بیند چنین مورد غیراخلاقی صورت پذیرد آن هم به بهانه عدم پرداخت هزینه درمانی كه فرد را در بیابان رها كنند، اصلاً در خور ما ایرانیان نیست. علاوه بر این ما آراسته هستیم به درس‌های بزرگ اخلاقی و اسلامی نبی اكرم(ص) و امیرالمومنین و بزرگان دین و چنین چیزی با خلقیات ما ایرانیان نمی‌خورد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha