دوشنبه ۲۵ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۰
کد خبر: 291958

براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، با توجه به شرایط جوی پیش‌بینی می‌شود امروز (25 فروردین ماه) کیفیت هوای بیشتر مناطق پایتخت در شرایط سالم و پاک باقی بماند.

تنفس هوای مطلوب در بیشتر مناطق پایتخت

سلامت نیوز:براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، با توجه به شرایط جوی پیش‌بینی می‌شود امروز (25 فروردین ماه) کیفیت هوای بیشتر مناطق پایتخت در شرایط سالم و پاک باقی بماند.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، بنا بر پیش‌بینی‌های انجام‌شده در شرکت کنترل کیفیت هوا، صبح امروز (25 فروردین ماه) شرایط جوی مساعد و وزش باد مؤثر سبب برقراری شرایط سالم و پاک در بیشتر مناطق پایتخت خواهد شد.


طی روز با حاکمیت جو نسبتاً ناپایدار، شرایط برای پراکندگی آلاینده‌ها فراهم می شود و احتمال می‌رود کیفیت هوای بیشتر مناطق در شرایط مطلوب باقی بماند.
با رشد ابرناکی در ساعات پایانی امروز (25 فروردین ماه) ، با وجود افزایش حجم ترافیک شبانه، همراه با وزش باد مؤثر کاهش غلظت ذرات معلق و به‌ تبع آن برقراری شرایط سالم و پاک کیفیت هوا در پایتخت پیش‌بینی می‌شود.


کاهش تندی باد تا صبح فردا (26 فروردین ماه) همزمان با آغاز تردد خودروها سبب می‌شود بر غلظت ذرات معلق افزوده شود و درنتیجه احتمال می‌رود در برخی مناطق پرتردد کاهش کیفیت هوا را شاهد باشیم.


طی روز افزایش سرعت باد و احتمال رگبار پراکنده در برخی ساعات شرایط مناسبی برای پراکندگی آلاینده‌ها را فراهم خواهد کرد و بهبود کیفیت هوا دور از انتظار نخواهد بود.


با وجود ترافیک شبانگاهی فردا (26 فروردین ماه) افزایش سرعت باد از تجمع ذرات معلق جلوگیری کند و پیش‌بینی می‌شود کیفیت هوا در مناطق مختلف شهر تهران در وضعیت سالم و پاک قرار بگیرد.


براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران میانگین کیفیت هوای پایتخت طی ۲۴ ساعت گذشته‌ 66 و هوا در شرایط قابل قبول (سالم) بود. این شاخص هم‌اکنون 45 و هوا در شرایط پاک است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha