چهارشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۵:۰۶
کد خبر: 29213
سلامت نیوز : اخبار رسیده از عربستان سعودی حاکی از آن است که خطوط هوایی این کشور در غذای خود از گوشت خر استفاده می کرده است.

به گزارش پانا، روزنامه های عربستان سعودی در شماره روز گذشته خود نسبت به ارائه گوشت خر در غذای خطوط هوایی این کشور به مسافران، انتقاد و اعتراض کردند.

در همین حال "عبدالله الأجهر" مدیر روابط عمومی خطوط هوایی عربستان سعودی ضمن تکذیب این خبر، اعلام کرد که منبع انتشار این خبر نامعلوم است و هدف از آن ضربه زدن به خطوط هوایی ما است. ما همواره تلاش کرده ایم از بهترین گوشت در غذاهای خود استفاده کنیم.

وی در ادامه افزود: اگر هر زمانی نسبت به بسته های گوشتی که برای ما می آید، شک کنیم فورا آن را به آزمایشگاه می فرستیم تا مورد بررسی قرار گیرند اما تا به این لحظه چنین موردی نداشته ایم.

به گفته مدیر روابط عمومی خطوط هوایی عربستان سعودی، گوشت های استفاده شده در این غذاها از کشور تونس وارد می شوند.

در مقاله انتقادی روزنامه نگار عربستانی "خالد عبدالله المشوح" که در یکی از روزنامه های سعودی در این باره منتشر شد، آمده: اکنون یک مشکل واقعی در خطوط هوایی عربستان سعودی وجود دارد و آن این است که این خطوط سالانه از نقل و انتقالات حجاج میلیاردها ریال درآمد کسب می کند زیرا قیمت های بلیط آن نجومی است اما چنین اخباری نیز در مورد غذای آن شنیده می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha