یک فوق تخصص تغذیه گفت: یکی از بهترین نوشابه‌های قابل دسترس ماءالشعیر است که در درمان سنگ کلیه و تورم پروستات نقش مهمی را ایفا می‌کند.

سلامت نیوز : یک فوق تخصص تغذیه گفت: یکی از بهترین نوشابه‌های قابل دسترس ماءالشعیر است که در درمان سنگ کلیه و تورم پروستات نقش مهمی را ایفا می‌کند.

دکتر کیومرث دانشور در گفت وگو با ایسنا ، اظهار داشت: فردی که دچار سنگ کلیه است می‌تواند با مصرف روزانه ترکیب ماءالشعیر و آب لیمو ظرف کمتر از یک ماه موفق به شکستن و دفع سنگ کلیه خود شود. از سوی دیگر مصرف ماءالشعیر بر روی پروستات تاثیری بسیار مثبت دارد و تورم پروستات را تا 70 درصد از بین می‌برد.

دكتر دانشور در ادامه افزود: این نوشیدنی به دلیل اینکه از عصاره مالت تهیه می‌شود محتوی ویتامینهای گروه B است که این دسته از ویتامینها انرژی لازم مواد غذایی را آزاد می‌کنند و در اختیار بدن قرار می‌دهند که این امر می‌تواند تا حدودی چاقی بیشتر فرد را به همراه داشته باشد.

وی در خاتمه مصرف ماءالشعیر را از عوامل پاکسازی کبد افراد بالای30 سال معرفی کرد و بر وجود حجم قابل توجهی از ویتامین A و مواد معدنی نظیر کلسیم، روی و منیزیم در ماءالشعیر تاکید كرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha