شنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۲:۵۴
کد خبر: 29271
سلامت نیوز : مدیر كل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اعلام فعال شدن دوباره كانون‌ها تولید ذرات گرد و غبار در كشور عراق، گفت: ریزگردها از امروز هوای جنوب غرب كشور را تحت تأثیر خود قرار می‌دهند.

پرویز رضازاده در گفت‌و‌گو با فارس، درباره پیش‌بینی وضعیت هوای تا اواخر هفته در كشور، گفت: تا روز سه‌شنبه بارش باران در كشور پیش‌بینی نمی‌شود.

وی افزود: برای 3 روز ابتدای هفته روند تدریجی افزایش دما را در نیمه شمالی كشور خواهیم داشت به طوری كه در هر روز یك درجه دمای هوا گرم‌تر می‌شود.

مدیر كل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی تصریح كرد: از روز سه‌شنبه تا جمعه نیز در نیمه شمالی كشور روند كاهش دما را شاهد خواهیم بود به طوری كه طی این مدت 5 درجه دمای هوا خنك می‌شود.

وی گفت: از روز سه‌شنبه نیز بارندگی‌های پراكنده‌‌ای را در شمال غرب كشور خواهیم داشت.

رضازاده افزود: در روز چهارشنبه نیز بارش باران در شمال غرب و سواحل دریای خزر همچنین شمال شرق و دامنه‌های البرز پیش‌بینی می‌شود.

مدیر كل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی اظهار داشت: در روز پنجشنبه نیز بارندگی در شمال غرب و غرب سواحل دریای خزر همچنین شمال شرق پیش‌بینی می‌شود.

وی بیان كرد: طی روزهای پنجشنبه و جمعه بارش باران در استان‌های همدان، شمال سمنان، تهران، قزوین، مركزی،‌ قم و شمال اصفهان را خواهیم داشت.

رضازاده همچنین با اعلام خبر فعال شدن دوباره كانون‌های تولید گرد و غبار در كشور عراق، گفت: گرد و غبار از امروز جنوب غرب كشور را تحت تأثیر قرار داده و تا روز سه‌شنبه این روند ادامه دارد.

وی گفت: گرد و غبار امروز استان‌های خوزستان، ایلام و طی 2 روز آینده استان‌های كهگیلویه و بویراحمد، بوشهر، لرستان و جنوب كرمانشاه را درگیر می‌كند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha