چهارشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۸
کد خبر: 292814

هواشناسی استان تهران اعلام کرد: با نفوذ سامانه بارشی بتدریج افزایش ابر و در ساعات بعدازظهر بارش پراکنده پیش بینی می شود و دمای هوای تهران از ۲۱ درجه به ۱۷ درجه سانتی گراد در روز پنجشنبه می رسد.

هوای تهران فردا ۴ درجه خنک می شود

سلامت نیوز: هواشناسی استان تهران اعلام کرد: با نفوذ سامانه بارشی بتدریج افزایش ابر و در ساعات بعدازظهر بارش پراکنده پیش بینی می شود و دمای هوای تهران از ۲۱ درجه به ۱۷ درجه سانتی گراد در روز پنجشنبه می رسد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایرنا، بر اساس بررسی داده ها و نقشه های پیش یابی روز چهارشنبه هواشناسی تهران، از اوایل امشب و طی روز پنجشنبه در بعضی ساعات بارش باران یا رگبار، رعد و برق و وزش تندباد موقت انتظار می رود.

همچنین از فردا تا صبح جمعه انتظار کاهش نسبی دما بین ۳ تا ۶ درجه سانتی گراد در استان و گاهی بارش برف در ارتفاعات و نواحی کوهستانی داریم و از ظهر جمعه مجددا شروع دوند ملایم افزایش دما در استان خواهیم داشت.

بر اساس این گزارش، طی فعالیت سامانه بارشی به سبب رخداد بارش های رگباری علاوه بر لغزندگی جاده ها در نواحی کوهستانی و ارتفاعات امکان جاری شدن روان آب و سیلابی شدن مسیل ها به ویژه در نواحی شمالی استان وجود داد و بارش تگرگ در معدود نقاط استان دور از انتظار نیست.

در روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده آسمان این استان نیمه ابری تا ابری و در بعضی ساعات رگبار پراکنده یا رعد و برق پیش بینی می شود.

 بیشینه و کمینه دمای هوای پایتخت در روزهای چهارشنبه(۲۱ و ۱۱)، پنجشنبه (۱۷ و ۱۰)، جمعه( ۲۳و۱۳ )، شنبه (۲۴ و ۱۳) و یکشنبه (۲۲ و ۱۲) درجه سانتیگراد پیش بینی می شود.

ورامین با ۲۴ درجه و فیروزکوه با صفر درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و سردترین نقاط استان طی ۲۴ ساعت گذشته بودند.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha