رواج غذاهای آماده به مصرف در ایران عمر کوتاهی دارد و هنوز عوارض جانبی مصرف این غذاها کشف نشده است اما خطر آن ها بسیار جدی است!

غذای آماده به مصرف کشنده است
سلامت نیوز : رواج غذاهای آماده به مصرف در ایران عمر کوتاهی دارد و هنوز عوارض جانبی مصرف این غذاها کشف نشده است اما خطر آن ها بسیار جدی است!
موسسه ملی سلامت و ارتقاء کلینیکی انگلیس اعلام کرده هر سال 40 هزار نفر در این کشور به واسطه مصرف زیاد نمک و چربی در رژیم غذایی جان خود را از دست می دهند.
مصرف هله و هوله و غذای آماده به مصرف یکی از دلایل بالا رفتن چربی و نمک است.

دغدغه های زندگی زیاد شده اما در بعضی جهات زندگی ساده تر شده است. شما نیاز نیست برای چیدن یک سفره رنگارنگ، ساعت ها وقت تان را در آشپزخانه بگذارید تا انواع خورش و خوراک حتی پیش غذاهایی چون ماست و خیار و ... را تهیه کنید؛ کافی است در مسیر خانه سری به یک سوپر پر و پیمان بزنید؛ شرکت های تولید غذای آماده به مصرف انواع غذا مناسب با سلیقه های مختلف را برای شما تهیه کرده اند.

رواج غذاهای آماده به مصرف در ایران عمر کوتاهی دارد و هنوز عوارض جانبی مصرف این غذاها کشف نشده است اما خطر آن ها این قدر جدی است که موسسه ملی سلامت و ارتقاء کلینیکی انگلیس راهنمایی درباره چگونگی پیشگیری از تعداد بالای مرگ و میر به واسطه خوردن غذای آماده به مصرف و فرآوری شده را منتشر کرده است.
منبع : سیب سبز

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha