سلامت نیوز : وزیر بهداشت در مورد وضعیت بیمارستانهای نیمه كاره گفت: نیمی از بیمارستان‌های دولتی را وزارت بهداشت و نیم دیگر را وزارت مسكن می‌سازد و بنده هر هفته بازدید از بیمارستانها را در تهران یا شهرستان‌ها در برنامه دارم.

به گزارش فارس  در پی بازدید مرضیه وحید دستجردی از خبرگزاری فارس وزیر بهداشت به پرسش‌هایی كه مخاطبان خبرگزاری فارس مطرح كرده بودند نیز پاسخ گفت.

یكی از این پرسش‌ها درباره بیمارستان نیمه تمام هشتگرد بود كه شهروندان خواستار رسیدگی به آن بودند كه وزیر بهداشت در پاسخ گفت:بیمارستان شهر جدید هشتگرد تحت نظارت و ساخت وزارت مسكن است و به طور كلی نیمی از بیمارستان‌های دولتی جدید را وزارت بهداشت و نیم دیگر از بیمارستان‌ها را وزارت مسكن می‌سازد.

پرسش دیگری كه شهروندان خواسته بودند از وزیر بهداشت پرسیده شود درباره بازدید وزیر بهداشت و رسیدگی به وضع بیمارستانها بود كه وحید دستجردی در پاسخ گفت: بنده هفته‌ای یكبار بازدید از مراكز درمانی در تهران را در برنامه داریم و از مراكز درمانی شهرستان‌ها نیز زمانی كه به شهرستان‌ها سفر می‌كنم بازدید می‌كنم.

وزیر بهداشت ادامه داد: یك نمونه از این اقدامات در مورد بیمارستانهای استان ایلام بود كه در سفر اولی كه به این استان داشتیم شاهد گلایه و شكایت شهروندان این استان از وضعیت نابسامان بیمارستانها بودیم به همین علت از رئیس دانشگاه علوم پزشكی ایلام خواستیم به وضعیت نابسامان بیمارستانهای این استان سر و سامان بدهد كه در سفر بعدی به این استان كه حدود 1.5 سال بعد انجام شد شاهد رضایت و تشكر شهروندان از وضعیت بیمارستانهای این استان بودیم.

وی افزود: بهبود وضعیت بیمارستانهای این استان به حدی بود كه این كار نمونه برای الگوگیری سایر دانشگاه‌های علوم پزشكی در اجلاس رؤسای دانشگاههای علوم پزشكی اعلام شد و رئیس دانشگاه علوم پزشكی ایلام تشویق شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha