سلامت نیوز :  مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس جنوبی از راه‌اندازی بیمارستان بزرگ سوانح و حوادث در پارس جنوبی خبر داد.

به گزارش فارس ، سید پیروز موسوی در نشست هم‌اندیشی مدیران عامل شركت‌های نفت، گاز و پتروشیمی مستقر در منطقه ویژه با سرپرست وزارت نفت اظهار داشت: امروز شاهد جهاد اقتصادی در پارس جنوبی هستیم و آثار این مجاهده در تمام بخش‌های پارس جنوبی قابل مشاهده است.
وی افزود: باید با همین توان و انرژی و حتی بیشتر از ظرفیت ادامه دهیم و تا موفقیت كامل نباید توقف كنیم.
مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس جنوبی از اجرایی شدن مصوبات كارگروه‌های شش گانه بهبهود و تقویت منابع انسانی شاغل در شركت‌های نفت، گاز و پتروشیمی خبر داد و خاطرنشان كرد: 118 مصوبه در شش كارگروه اسكان،فوق‌العاده‌ها، ساختار و سازمان، فرهنگی و رفاهی، آسیب‌های اجتماعی، بهداشت و درمان و سلامت در این كارگروه به تصویب رسیده است.
موسوی تصریح كرد: پنج مصوبه در كارگروه اسكان، 45 مصوبه در كارگروه فوق‌العاده‌ها، 18 مصوبه در اچ.اس.ای، چهار مصوبه در كارگروه ساختار و سازمان، 31 مصوبه در كارگروه فرهنگی و رفاهی و 15 مصوبه نیز در كارگروه آسیب‌های اجتماعی، بهداشت و درمان و سلامت به تصویب رسیده است.
وی از راه‌اندازی بیمارستان بزرگ سوانح و حوادث در پارس جنوبی خبر داد و اضافه كرد: با اجرای این مصوبات، زمینه اجرای طرح‌ها و پروژه‌های بسیار مهمی فراهم می‌شود كه ساخت بیمارستان بزرگ سوانح و حوادث پارس از مهم‌ترین مصوبات در حوزه اچ.اس.ای است و این بیمارستان به زودی احداث می‌شود.
مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس جنوبی همچنین در ارتباط با تعاملات صنعت نفت با محیط‌های پیرامونی در پارس جنوبی یادآور شد: این سازمان به نمایندگی از وزارت نفت همواره تلاش كرده خدمات و وظایف خود را در زمینه كمك‌های فرهنگی، ورزشی، رفاهی و خدماتی و احداث طرح‌های بزرگ زیربنایی مانند بزرگراه‌ها، فضاهای فرهنگی، بهداشتی و درمانی آموزشی اجرا كند.
موسوی گفت: ضرورت همكاری و هم‌اندیشی با مسئولان محلی و استانی در بخش‌های اجتماعی و فرهنگی در راستای تحقق توسعه پایدار از اولویت‌های صنعت نفت در این منطقه است.
وی همچنین با اشاره به تشكیل شورای عالی سیاستگذاری منطقه ویژه پارس افزود: این شورا به منظور بسترسازی، تسهیل و تسریع در روند فعالیت‌ها و یكپارچگی و هم‌افزایی در طراحی و اجرای طرح‌ها و فعالیت‌های توسعه‌ای و عملیات پشتیبانی طرح توسعه پارس جنوبی تشكیل شده است.
مدیرعامل پارس جنوبی ابراز داشت: نخستین نشست این شورا 19 مصوبه داشت كه اجرای پروژه‌های بالادستی طی برنامه زمانبندی شده، اجرای مصوبه دولت در زمینه جذب نیروهای بومی، رفع مشكلات HSE و پدافند غیرعامل، استفاده بهینه از انرژی گرمایی حاصل از فعالیت پالایشگاه‌ها، مدیریت یكپارچه در حوزه‌های مختلف توسط سازمان منطقه ویژه پارس، طرح حفاظتی و امنیتی منطقه، تهیه طرح‌های جامع مطالعاتی و راه‌اندازی آموزشگاه حراست منطقه ویژه از جمله مهم‌ترین این مصوبات است.
موسوی اذعان داشت: همه با هم باید برای دستیابی به اهداف بزرگ نظام جمهوری اسلامی و دولت خدمتگزار تلاش كنیم و باید از همه پتانسیل موجود به بهترین شیوه استفاده كنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha