طبق اعلام وزارت بهداشت، ویروس کرونا تا ظهر شنبه (۲۷ اردیبهشت ۹۹) ۱۱۸ هزار و ۳۹۲ نفر را به طور قطعی مبتلا کرده و ۶۹۳۷ نفر را در ایران به کام مرگ کشانده است. از سوی دیگر، ۹۳ هزار و ۱۴۷ نفر در ایران تاکنون بهبود یافته‌اند.بررسی آمارهای وزارت بهداشت نشان می‌دهد که طی ۱۰ روز اخیر (۱۸ تا ۲۷ اردیبهشت) به طور متوسط در هر ساعت، حدود ۷۰ نفر در ایران مبتلا و بین ۲ تا ۳ نفر قربانی این ویروس شده‌اند و البته هر ساعت ۴۸ نفر بهبود یافته‌اند.

سلامت نیوز:طبق اعلام وزارت بهداشت، ویروس کرونا تا ظهر شنبه (۲۷ اردیبهشت ۹۹) ۱۱۸ هزار و ۳۹۲ نفر را به طور قطعی مبتلا کرده و ۶۹۳۷ نفر را در ایران به کام مرگ کشانده است. از سوی دیگر، ۹۳ هزار و ۱۴۷ نفر در ایران تاکنون بهبود یافته‌اند.بررسی آمارهای وزارت بهداشت نشان می‌دهد که طی ۱۰ روز اخیر (۱۸ تا ۲۷ اردیبهشت) به طور متوسط در هر ساعت، حدود ۷۰ نفر در ایران مبتلا و بین ۲ تا ۳ نفر قربانی این ویروس شده‌اند و البته هر ساعت ۴۸ نفر بهبود یافته‌اند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا،در اینفوگرافیک روند شیوع کرونا در ایران طی یک ماه اخیر (از ۲۱ فروردین تا ۲۱ اردیبهشت) را مشاهده می‌کنید.

 

 



منبع : آمارهای اعلام‌شده از سوی وزارت بهداشت


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha