دوشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۸
کد خبر: 293794

دبیرکل خانه پرستار گفت: مردم به هیچ عنوان به آگهی‌های سایت دیوار اعتماد نکنند و هوشیار باشند فقط از طریق مراکز پرستاری اقدام به استخدام پرستار کنند.

هشدار؛ مردم از سایت دیوار اقدام به استخدام پرستار نکنند

سلامت نیوز:دبیرکل خانه پرستار گفت: مردم به هیچ عنوان به آگهی‌های سایت دیوار اعتماد نکنند و هوشیار باشند فقط از طریق مراکز پرستاری اقدام به استخدام پرستار کنند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه آفتاب یزد ، محمد شریفی‌مقدم، با اشاره به مراکز پرستاری فعال گفت: در حال حاضر بیش از 1200 مرکز پرستاری در منزل به صورت مُجاز در سطح کشور فعالیت می کنند که پروانه خود را از دانشگاه‌های علوم پزشکی اخذ کرده اند. توصیه ما به مردم این است به هیچ عنوان به آگهی‌هایی که در سایت‌ها درج می شود اعتماد نکرده و از این طریق برای فرزند یا پدر و مادر سالمندشان اقدام به استخدام پرستار، کمک بهیار، مراقب و.... نکنند.

ممکن است برخی از مراکز پرستاری در سایت‌ها یا روزنامه‌ها آگهی منتشر کنند که در این صورت مردم باید مجوزها را از این مراکز مطالبه کنند چراکه کلیه مراکز پرستاری موظف هستند مجوز علوم پزشکی خود را روی دیوار نصب کنند.وی با اشاره به پرستارانی که اقدام به درج آگهی می کنند، عنوان کرد: در سایت دیوار دو نوع افراد ممکن است آگهی درج کنند.

دسته اول کسانی هستند که پرستار نیستند و با نیت‌های سوء آگهی منتشر می کنند که تبعات ناشی از آن قطعا در مراجع قانونی قابل پیگیری است و دسته دوم کسانی هستند که پرستار هستند اما از این جهت که به‌صورت شخصی نمی‌توانند آگهی بدهند، اقدام آنها تخلف محسوب می‌شود. هیچ پرستاری حق ندارد خارج از نظارت مرکز و به صورت شخصی به ارائه خدمات در منزل بپردازد چون این کار تخلف است، مجازات در پی دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha