معاون درمان وزارت بهداشت ،درمان و آموزش پزشكی اعلام كرد: در پی برخورد قاطعانه با پدیده زیر میزی پزشكان ، دفتر بازرسی وزارت بهداشت به شكایات مردم در این زمینه ، رسیدگی می كند.

سلامت نیوز :  معاون درمان وزارت بهداشت ،درمان و آموزش پزشكی اعلام كرد: در پی برخورد قاطعانه با پدیده زیر میزی پزشكان ، دفتر بازرسی وزارت بهداشت به شكایات مردم در این زمینه ، رسیدگی می كند.
 
 حسن امامی رضوی  در گفت و گو با ایرنا افزود: جلسات مختلفی با مسوولان بهداشت و درمان كشور در زمینه برخورد قاطعانه با پدیده زیرمیزی كه متاسفانه اكثر پزشكان كشور برای انجام جراحی های مختلف مبالغی خارج از هزینه های بیمارستان از بیماران دریافت می كنند، برگزار شده است .
وی اظهار داشت : نتایج این جلسات حاكی از آن است كه باید برای برخورد با این معضل بزرگ ، كه رسالت و مقام جامعه پزشكی را نیز خدشه دار كرده است ، در بیمارستانهای دولتی بستر سازی شود.
معاون وزیر بهداشت اضافه كرد: همچنین باید در بیمارستانهای دولتی كیفیت ارایه خدمات بسیار بالا رود تا مردم نیازی برای مراجعه به بخش خصوصی نداشته باشند.
امامی رضوی گفت : حقوق پزشكان در بیمارستانهای دولتی باید افزایش یابد و به موقع پرداخت شود تا پزشك دغدغه ای مالی نداشته و اقدام به گرفتن زیر میزی از بیمار نكند.
وی تصریح كرد: پزشكی كه اقدام به گرفتن زیر میزی می كند، باید پروانه طبابتش باطل شود .
امامی رضوی در پایان خاطرنشان كرد: هم اكنون وزارت بهداشت اقدامات اساسی خود را برای مقابله با پدیده زیر میزی آغاز كرده و مردم اگر با چنین مساله ای برخورد كنند، می توانند به دفتر بازرسی وزارت بهداشت گزارش دهند تا رسیدگی شود .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha