نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که همراهی مردم و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در چند هفته آینده نقش حائز اهمیتی در مهار ویروس کرونا دارد.

عدم همراهی مردم می‌تواند معادله کنترل کرونا را به هم بریزد

سلامت نیوز:نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که همراهی مردم و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در چند هفته آینده نقش حائز اهمیتی در مهار ویروس کرونا دارد.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا،علیم یارمحمدی  با تاکید بر ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی مردم در شرایط کرونا ویروس بیان کرد: بنده به مردم توصیه می‌کنم که در این روزها نیز همچنان حوصله به خرج داده و به پروتکل‌های بهداشتی توجه داشته باشند. باید از هرگونه سفرهای غیرضروری پرهیز شود. از سوی دیگر باید برای ماندن در خانه انگیزه‌ ایجاد کنیم و برای ایام تعطیلات برنامه‌ریزی داشته باشیم.


وی در ادامه اظهار کرد: مردم نقش مهمی در کنترل این ویروس داشته و هر فردی در مدیریت این ویروس مسئول است. این‌که ما جلوی آغاز فعالیت‌ها و کسب‌وکارها را بگیریم امکان‌پذیر نیست، بلکه مردم هستند که باید با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در کنترل این ویروس همراه باشند. در صورت عدم رعایت نکات بهداشتی و رفتن به سفرهای غیرضروری کشور می‌تواند درگیر موج دوم کرونا شده که آنگاه جامعه محکوم به شکست است.


نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگر ما نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی بی‌تفاوت باشیم قطعا با پشیمانی روبرو می‌شویم. در استان ما شاهد بخشی از بی‌مبالاتی‌هایی بودیم و مردم که زندگی ایلی و عشیره‌ای دارند نسبت به پروتکل‌ها بی‌تفاوت شده که ما را مجددا با موج دیگری از این ویروس درگیر کرده است.


یارمحمدی در پایان تاکید کرد: اگر سفرهای غیرضروری قرار باشد صورت بگیرد و پروتکل‌های بهداشتی کنار رود، قطعا ما با موج دوم این ویروس درگیر می‌شویم که تبعات آن برای جامعه سنگین است. اکنون ما در مرحله‌ مهار این ویروس هستیم و از مردم خواهش می‌کنیم که در چند هفته آینده نیز با مسئولان همراه باشند و همراهی مردم در آستانه کنترل کرونا بسیار حائز اهمیت است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha