مدیر کل امور خدمات شهری شهرداری تهران به فیلم منتشر شده درباره ضرب و شتم یک دستفروش توسط مأموران شهرداری واکنش نشان داد.

واکنش شهرداری تهران به فیلم ضرب و شتم یک دستفروش توسط مأموران سد معبر

سلامت نیوز:مدیر کل امور خدمات شهری شهرداری تهران به فیلم منتشر شده درباره ضرب و شتم یک دستفروش توسط مأموران شهرداری واکنش نشان داد.


به گزارش سلامت نیوز، باشگاه خبرنگاران جوان نوشت:از چند روز گذشته فیلمی در فضای مجازی در حال دست به دست شدن است که در آن دستفروشی مورد ضرب و شتم قرار می‌گیرد.

با انتشار این فیلم در فضای مجازی بسیاری از کاربران این اقدام را برخورد ماموران شهرداری تهران با دستفروشان پایتخت عنوان کردند.

اصغر عطایی مدیر کل امور خدمات شهری شهرداری تهران در واکنش به انتشار فیلم برخورد مأموران شهرداری تهران با دستفروشان گفت: تا امروز گزارشی مبنی بر برخورد مأموران شهرداری تهران با دستفروشان آن هم به این شکل که در فضای مجازی چرخیده باشد به دست ما نرسیده است.

مدیر کل امور خدمات شهری شهرداری تهران افزود: شهروندان به این موضوع توجه کنند که نیروهای شهرداری تهران در بخش رفع سد معبر دارای لباس فرم با نشان و علایم هستند و همان گونه که در فیلم مشخص است افرادی که با فرد دستفروش برخورد می‌کنند با لباس شخصی هستند.

عطایی تصریح کرد: نیروهای شهرداری تهران در بخش رفع سد معبر موظف هستند با لباس مشخص در معابر حاضر شوند و هیچ یک از آن‌ها نمی‌توانند با لباس شخصی فعالیت کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha